
Το Γερμανικό Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού (GNTB) κάνει το ντεμπούτο του στην ολοκαίνουργια καμπάνια του Embrace German Nature που εστιάζει στην ανάδειξη βιώσιμων, υπαίθριων δραστηριοτήτων και στόχευση των επισκεπτών του GCC.
Η Γερμανία φιλοξενεί περισσότερα από 130 προστατευμένα φυσικά τοπία, συμπεριλαμβανομένων μιας πληθώρας από εκπληκτικά δάση, λίμνες, κοιλάδες και μονοπάτια πεζοπορίας και ποδηλασίας που περιμένουν να εξερευνηθούν.
Διαθέτει επίσης τρία Μνημεία Παγκόσμιας Φυσικής Κληρονομιάς της UNESCO, 16 καταφύγια βιόσφαιρας της UNESCO, 16 εθνικά πάρκα και 106 φυσικά καταφύγια.
«Κατανοούμε ότι οι ταξιδιώτες του GCC θέλουν να επισκέπτονται χώρες που διαθέτουν ιδανικά καλοκαιρινά κλίματα με μεγάλη ποικιλία πραγμάτων να κάνουν», δήλωσε η Yamina Sofo, διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ στο Γερμανικό Εθνικό Γραφείο Τουρισμού (GNTO), το περιφερειακό γραφείο του GNTB. . «Η μεγάλη ποικιλία υπαίθριων δραστηριοτήτων της Γερμανίας εξασφαλίζει κάτι για όλους, από μονοπάτια πεζοπορίας έως χαλαρωτικές πόλεις με σπα. Η καμπάνια μας Embrace German Nature θα βελτιώσει την πρόσβαση και τις πληροφορίες σχετικά με αυτές τις ευκαιρίες ακόμη περισσότερο, με βιώσιμο τρόπο».
Τέσσερις μοναδικές επιλογές που ταιριάζουν στην καμπάνια είναι το Arnsberg Forest Nature Park, το Spreewald Biosphere Reserve, το Hainich National Park και το Wadden Sea.