Η πιο πρόσφατη τηλεοπτική διαφήμιση της Virgin Holidays,’Screw it, let’s do it’ , ήταν η διαφημιστική καμπάνια της τηλεόρασης με την υψηλότερη κατάταξη κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής των διακοπών, τον Ιανουάριο, σύμφωνα με το ποσό της κίνησης που δημιουργήθηκε στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Ακολούθησε η easyJet στη δεύτερη θέση, jet2holidays ‘I’m ready for this’ στην τρίτη θέση, η British Airways στην τέταρτη και το Center Parcs και Haven στην πέμπτη θέση.

Οι διαφημίσεις κατατάχτηκαν από την εταιρεία δεδομένων 4C Insights για την επιστήμη των δεδομένων και την τεχνολογία μάρκετινγκ, η οποία μέτρησε το ποσό της «ανύψωσης των κοινωνικών μέσων» που δημιουργούν οι τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Το 4C Insights εξέτασε τη διαφορά μεταξύ της συμμετοχής των κοινωνικών μέσων σε κάθε μάρκα στα πέντε λεπτά πριν από την εμφάνιση της διαφήμισής τους και στην πεντάλεπτη περίοδο μετά την εκπομπή της.

Διαπίστωσε ότι η διαφήμιση της Virgin αύξησε τις κοινωνικές της δεσμεύσεις κατά μέσο όρο κατά 109%.