
Προσπάθειες προσέγγισης της ασιατικής αγοράς επιχειρεί η ευρωπαϊκή κρουαζιέρα, ρίχνοντας εναέρια «γέφυρα» στην Κίνα, με σκοπό να παραμείνει ο δεύτερος καλύτερος προορισμός στον κόσμο και να ανταπεξέλθει στην πίεση που δέχεται από τους ασιατικούς προορισμούς στους οποίους έχουν στραφεί οι εταιρείες κρουαζιέρας.
Παράλληλα, η MedCruise, η CLIA και το λιμάνι του Πειραιά προωθούν σχέδια για να φέρουν άμεσα Κινέζους επιβάτες κρουαζιέρας σε ευρωπαϊκό έδαφος. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το γενικό γραμματέα της MedCruise Θάνο Πάλλη, η Ένωση Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Emirates θα ξεκινήσουν μια από κοινού εκστρατεία marketing, ανοίγοντας την ασιατική αγορά για τη Μεσόγειο.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την περιοχή της Μεσογείου είναι η κατάσταση στην Τουρκία, αφού οι τρομοκρατικές επιθέσεις έχουν κρατήσει μακριά τις εταιρείες κρουαζιέρας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της MedCruise Kristijan Pavic, ενώ χρειάζεται χρόνος για να είναι έτοιμα τα κρουαζιερόπλοια που πλέουν στη Μεσόγειο, προκειμένου να υποδεχθούν Κινέζους επιβάτες.
Συνεργασία με την Emirates φαίνεται πως θα επιχειρήσει και η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας έχουν ήδη δυναμική παρουσία στην ασιατική αγορά, αφού όλα τα νέα και μεγάλα κρουαζιερόπλοια πλέουν προς τον Ινδικό Ωκεανό. Επειδή, όμως, οι περιοχές της Ασίας φαίνεται πως σε λίγα χρόνια δε θα αρκούν μπροστά στη ζήτηση κρουαζιέρας, υπάρχει προσανατολισμός προς την Ευρώπη.
Όσον αφορά το λιμάνι του Πειραιά, φαίνεται πως η Cosco προσανατολίζεται να συνεργαστεί με την τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Κίνας, προκειμένου να «έρχεται» με πτήσεις τσάρτερ απευθείας στην Ελλάδα.Πηγή : www.naftemporiki.gr/www.e-travelnews.gr