Η Ινδία κατατάσσεται μεταξύ των 10 κορυφαίων προορισμών για τους κινέζους ταξιδιώτες στην Ασία, ειδικά για τους millennials που επηρεάζονται από τα μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη.
Ειδικότερα, με βάση τα στατιστικά στοιχεία της χώρας, η Ινδία είχε υποδέχθηκε πάνω από 2 εκατ. Κινέζους τουρίστες το 2017.
Κορυφαίες πόλεις της Ινδίας για τους Κινέζους τουρίστες αναδείχθηκαν η Βομβάη με ποσοστό 69% και αμέσως μετά το Δελχί με 51% σύμφωνα με στοιχεία της Hotels.com.
Στην έρευνα συμμετείχαν 3.047 Κινέζοι, ηλικίας 18-58 ετών που ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Από το 59% των κινέζων ταξιδιωτών που εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για να επισκεφθούν το Taj Mahal, όταν επισκέφθηκαν την Ινδία – 38% εξέφρασε την επιθυμία να το πράξει, επειδή αποτελεί τοποθεσία μιας αγαπημένης τηλεοπτικής σειράς ή ταινίας.
“Ενώ οι millennials βρισκόταν στο τιμόνι της επιρροής και των τάσεων των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, η έκθεση δεν διαπίστωσε ότι καμία γενιά ήταν απαλλαγμένη από την αδιαμφισβήτητη κλήρωση της κοινωνικής δικτύωσης”, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Asia Pacific, Nelson Allen.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα αστέρια που έπληξαν η παγκόσμια ποπ κουλτούρα, το κινηματογραφικό και η τηλεόραση (62%) αποτελούν σήμερα τις κύριες πηγές έμπνευσης για τους κινέζους χιλιετούς ταξιδιώτες.
Τέλος, οι γραφικές πόλεις της Ινδίας με τη φυσική ομορφιά τους (62%), η τοπική κουζίνα (49%) και η ζωντανή τοπική κουλτούρα (40%) ήταν δημοφιλείς επιλογές για αξέχαστες selfie στιγμές για τους κινέζους ταξιδιώτες όταν εξερευνούσαν την Ινδία.