του Γιάννη Τσιρογιάννη

Η μικρότερη έκδοση της BMW X2 αποτελεί μια πρόκληση-πρόσκληση σε ένα ευρύτερο κοινό, χωρίς τους συμβιβασμούς που απαιτούν οι βασικές εκδόσεις.

Η X2 παντρεύει με μαεστρία δυο διαφορετικούς κόσμους, τόσο αυτόν της δράσης και της κίνησης μακριά από την πρωτεύουσα όσο και τον σπορ οδικό χαρακτήρα της ο οποίος δύναται να συγκριθεί με ένα συμπαγές ικανό στο δρόμο πεντάθυρο hatcback.

Τώρα ήρθε η ώρα να φορέσει έναν αποδοτικό τούρμπο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα μόλις 1,5 λίτρων με ισχύ 140 ίππους με μικρή κατανάλωση και καλές επιδόσεις.

Η X2 κινείται με ευρωστία σε πολλά διαφορετικά οδικά προφίλ χωρίς να σε κουράσει, ταυτόχρονα κάνοντας οπτική εντύπωση μεταξύ των άχρωμων σχεδιαστικά αυτοκινήτων που γεμίζουν ολοένα τα αστικά κέντρα.

Η ανάρτηση ελέγχει σωστά το αμάξωμα αφενός, αφετέρου δεν θα ταλαιπωρήσει τους επιβάτες με ενοχλητικά κοπανήματα.

Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν βέβαια τόσο περισσότερο η “μπέμπα” θα σε αποζημιώνει με τη σταθερότητα και το σαφήνειο τρόπο που αντιμετωπίζει την πίεση. Το τιμόνι της εξακολουθεί να αποτελεί το ισχυρότερο σημείο της.

Η X2 ακόμη και με τον βασικό βενζινοκινητήρα στα σπλάχνα της έχει τον τρόπο να σε ευχαριστήσει δίχως να μείνεις με το αίσθημα του ανικανοποίητου. Άσε που αποτελεί και την πιο προσιτή πρόταση στη γκάμα της, οπότε το ευνοϊκό κλίμα είναι προκαταβολικά με το μέρος της…

TECH

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.499 cc, i3, 140 PS,
22,4 kgm
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 KM/H: 9,6”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 205 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 5,5 lt/100 km
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2: 125 gr/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Υ): 4.360/1.824/1.526 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 470 lt
ΤΙΜΗ: Από 33.630 ευρώ