
Η Σιγκαπούρη έχει επηρεαστεί απο την κρίση του κορωνοϊού, ωστόσο, η Carrie Kwik, Διευθύντρια του Συμβουλίου Τουρισμού , είναι πεπεισμένη ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία θα αναδειχθεί ισχυρότερη από την κρίση.
Ο ιός φάνηκε να είναι υπό έλεγχο στη Σιγκαπούρη για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά τις τελευταίες εβδομάδες ο αριθμός των λοιμώξεων έχει αυξηθεί σημαντικά. Όπως και σε άλλες χώρες, η τουριστική βιομηχανία της Σιγκαπούρης έχει πληγεί σοβαρά από την κρίση.
“Αρχικά προβλέψαμε πτώση των αφίξεων κατά 25 έως 30%”, δήλωσε η Carrie Kwik, Εκτελεστική Διευθύντρια του Συμβουλίου Τουρισμού (STB), αλλά “μετά την επέκταση της πανδημίας και των παγκόσμιων ταξιδιωτικών περιορισμών”, μπορεί να αναμένεται πολύ μεγαλύτερη μείωση.
Η Σιγκαπούρη έχει σημειώσει αύξηση στις μολύνσεις
“Από την έναρξη της επιδημίας, μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες ήταν να παρέχουμε στους συνεταίρους της Σιγκαπούρης μας συνεχείς, λεπτομερείς πληροφορίες, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις”, δήλωσε η κ. Kwik. Επιπλέον, το STB αντέδρασε αμέσως στην κρίση, για παράδειγμα με την παραίτηση από τέλη άδειας για ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία και τουριστικούς οδηγούς.
Μια νέα ομάδα δράσης για την ανάκαμψη του τουρισμού (TRAC) από εκπροσώπους της ιδιωτικής και δημόσιας τουριστικής βιομηχανίας αναπτύσσει στρατηγικές ανάκαμψης για τη βιομηχανία και τις εφαρμόζει”, τόνισε η κ. Carrie Kwik.
Το αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης χρησιμοποιεί λιγότερους ταξιδιώτες
- Τα μέτρα στήριξης από την κυβέρνηση της Σιγκαπούρης περιλαμβάνουν:
- 60 δισεκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης (περίπου 39,1 δισεκατομμύρια ευρώ) σε οικονομική βοήθεια
- 90 εκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης (περίπου 58,7 εκατομμύρια ευρώ) για μάρκετινγκ ανάκτησης
- Το πρόγραμμα SG Clean, το οποίο έχει πιστοποιήσει μέχρι στιγμής 9000 εταιρείες με βάση τα πρότυπα καθαριότητας και υγιεινής
Νέο πρόγραμμα μάρκετινγκ για την τουριστική βιομηχανία
Το STB ξεκίνησε επίσης το Πρόγραμμα Συνεργασίας Μάρκετινγκ ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις να αυξήσουν τη ζήτηση μόλις ξαναρχίσει η παγκόσμια ταξιδιωτική δραστηριότητα .
“Παρέχουμε επίσης πόρους για τουριστικές εταιρείες, ώστε να μπορούν να επεκτείνουν την ψηφιακή και τεχνική τους εμπειρία”, λέει η κ. Kwik. “Αλλά είμαστε επίσης πολύ ευχαριστημένοι που πολλοί τουρίστες προσφέρουν τη βοήθειά τους.”
Προκειμένου να βοηθήσει τις επηρεαζόμενες εταιρείες να ξανασκεφτούν τις στρατηγικές τους και να προετοιμαστούν για τη φάση ανάκαμψης, το STB Marketing College (ένα πρόγραμμα μάθησης και ανάπτυξης για τον ταξιδιωτικό κλάδο) συνεργάστηκε με βασικούς ψηφιακούς παράγοντες όπως το Facebook, το Google και το LinkedIn για την παροχή διαδικτυακής εκπαίδευσης για για την ανάπτυξη της βιομηχανίας.
Το Facebook Singapore, για παράδειγμα, έχει δημιουργήσει μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών για ταξιδιωτικές εταιρείες στην κρίση.
Υποστήριξη και για το ψηφιακό μάρκετινγκ
Το STB βοηθά επίσης την Google και την UOB [United Overseas Bank] να επανασχεδιάσουν το πρόγραμμα SME Leadership Academy, το οποίο εστιάζει σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις λιανικής και τουρισμού.
Το διαδικτυακό πρόγραμμα προορίζεται να περιλαμβάνει θέματα όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ, εργαλεία για διαδικτυακή συνεργασία για την υποστήριξη απομακρυσμένης εργασίας και επέκταση σε ξένες αγορές.