
Η Alstom υπέγραψε σύμβαση αξίας 46 εκατομμυρίων ευρώ με τη Shanghai Shentong με σκοπό τον εκσυγχρονισμό 68 βαγονιών που λειτουργούν στη γραμμή 5 του μετρό της Σαγκάης. Επίσης, συμφώνησε την παροχή συστημάτων διαχείρισης έλξης και ελέγχου συρμών για 198 νέα βαγόνια μετρό που πρόκειται να τεθούν σε κυκλοφορία στην υπάρχουσα γραμμή και στην επέκταση αυτής, η οποία αναμένεται να εγκαινιαστεί μέχρι το τέλος του 2017.
Η γραμμή 5 του μετρό της Σαγκάης, η οποία εγκαινιάστηκε το 2003, έχει μήκος 17,2 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει 11 στάσεις. Η επέκταση θα προσθέσει στη γραμμή 16,6 χιλιόμετρα και 9 στάσεις, παρέχοντάς της μεγαλύτερη ευελιξία, καθώς πρόκειται για μία ιδιαίτερα πυκνή γραμμή μεταξύ της Περιοχής Fengxian και της Περιοχής Minhang.
Η Alstom θα εκσυγχρονίσει τα 68 βαγόνια μετρό που παρείχε το 2003 στο πλαίσιο της κοινοπραξίας SATCO στην Κίνα (Shanghai Alstom Transport Co. Ltd.). Ο εκσυγχρονισμός θα αυξήσει την αξιοπιστία των βαγονιών και θα τα προσαρμόσει σε ένα νέο σύστημα σηματοδότησης, το οποίο θα εφαρμοστεί στη γραμμή.
Η Alstom θα παρέχει συστήματα έλξης για 198 νέα βαγόνια που προορίζονται για τη γραμμή και την επέκτασή της. Όλες οι μονάδες έλξης θα κατασκευαστούν από την κοινοπραξία της Alstom SATEE (Shanghai Alstom Transport Electrical Equipment Co. Ltd.).
«Αυτή η νέα σύμβαση θα ενδυναμώσει τη θέση της Alstom στην Κίνα. Η εξαιρετική απόδοση των βαγονιών μετρό στη Σαγκάη κατά τα τελευταία 13 χρόνια, η 16ετής εμπειρία μας στον τομέα της προμήθειας συστημάτων έλξης στην Κίνα, καθώς και η 25ετής εμπειρία μας στον εκσυγχρονισμό συρμών υπήρξαν βασικά κριτήρια για την ανάθεση της εν λόγω σύμβασης. Η Alstom δεσμεύεται να μεταφέρει τους πελάτες της στη Σαγκάη και σε άλλες περιοχές της Κίνας, προσφέροντας αποδοτικές, αξιόπιστες και άνετες λύσεις μετακίνησης στους επιβάτες,» είπε ο Ling Fang, Διευθύνων Σύμβουλος της Alstom στην Κίνα και την Ανατολική Ασία.
Από το 1999, η Alstom παρείχε 1.222 βαγόνια μετρό metropolis περιλαμβανομένων των συστημάτων έλξης για επτά γραμμές του μετρό στη Σαγκάη. Πιο πρόσφατα, η Alstom προμήθευσε συστήματα έλξης για 210 επιπλέον βαγόνια μετρό στη Γραμμή 4 της Σαγκάης.