Η All Nippon Airways (ANA) λανσάρει μια σημαντική νέα πρωτοβουλία για την ενίσχυση του τουρισμού προς τις λιγότερο γνωστές περιοχές της Ιαπωνίας, προσφέροντας έως δύο δωρεάν εσωτερικές πτήσεις σε ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.

Η καμπάνια πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Ιαπωνικό Οργανισμό Εθνικού Τουρισμού (JNTO) και ισχύει για όλες τις οικονομικές κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν από σήμερα έως 31 Ιανουαρίου. Οι πτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον, σύμφωνα με την ANA.

Στόχος: Λιγότερη συμφόρηση στα «γνωστά» και ενίσχυση των περιφερειακών προορισμών

Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί ώστε να ενθαρρύνει τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες να ταξιδέψουν πέρα από τους κεντρικούς κόμβους Τόκιο και Κιότο, ανακαλύπτοντας περιοχές της χώρας που παραμένουν λιγότερο γνωστές, αλλά προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες.

Η ANA προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση στο μεγαλύτερο εγχώριο δίκτυο της Ιαπωνίας, καλύπτοντας περισσότερα από 40 σημεία.

Σε δήλωσή της, η εταιρεία σημείωσε:

«Στοχεύουμε να κατευθύνουμε τους ταξιδιώτες προς λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς, αντιμετωπίζοντας το φαινόμενο του υπερτουρισμού στα δημοφιλή hotspots και συνδέοντας τους επισκέπτες με πιο αυθεντικές εμπειρίες.»

Οι αριθμοί που εξηγούν την ανάγκη για ισορροπία

Η Ιαπωνία προσέλκυσε σχεδόν 37 εκατομμύρια διεθνείς αφίξεις το προηγούμενο έτος, με τη ζήτηση να συγκεντρώνεται σε λίγες γνωστές πόλεις.

Πάνω από 90% των επισκεπτών δηλώνουν ότι θέλουν να επισκεφθούν περιφερειακές περιοχές, ενώ λιγότερο από 10% τελικά το κάνουν.

Η νέα καμπάνια της ANA επιχειρεί να μειώσει αυτή τη μεγάλη απόκλιση.