Η Arabian Travel Market (ATM) ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη του ATM Virtual, μιας τριήμερης εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί από τις 1-3 Ιουνίου 2020.

Η εκδήλωση, η οποία υπογραμμίζει τη δέσμευση του ATM για παροχή θετικών επιχειρηματικών και δικτύων ευκαιριών στην τεράστια κοινότητα ταξιδιών και τουρισμού της περιοχής, θα επικεντρωθεί σε αναδυόμενες τάσεις, ευκαιρίες και τις προκλήσεις που επηρεάζουν άμεσα την τουριστική βιομηχανία εν μέσω της παγκόσμιας πανδημίας υγείας COVID-19.

Το ATM Virtual, το οποίο θα πραγματοποιηθεί εντός τριών ημερών, θα περιλαμβάνει ολοκληρωμένα διαδικτυακά σεμινάρια, ζωντανές συνεδρίες, στρογγυλά τραπέζια, εκδηλώσεις ταχύτητας δικτύωσης, συναντήσεις one-to-one, καθώς και διευκόλυνση νέων συνδέσεων και προσφορά ενός ευρέος φάσματος διαδικτυακών επιχειρηματικών ευκαιριών.

Με έως και τέσσερις ζωντανές συνεδρίες υψηλού επιπέδου κάθε μέρα, οι ειδικοί του κλάδου θα ασχοληθούν με μια σειρά θεμάτων, όπως στρατηγικές τουρισμού για το μέλλον, το ξενοδοχειακό τοπίο σε έναν κόσμο μετά το COVID-19, και την ανθεκτικότητα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, καθώς και διερεύνηση αναδυόμενων ταξιδιωτικών τεχνολογιών και τάσεων αειφορίας, μεταξύ άλλων βασικών θεμάτων.

Οι συνεδρίες την πρώτη ημέρα της εικονικής εκδήλωσης περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το Communicating and Building Confidence Now και το The Hotel landscape σε έναν κόσμο μετά το COVID-19.

Η δεύτερη μέρα θα περιλαμβάνει τις συνεδρίες εικονικού φόρουμ και δικτύωσης ATM της Κίνας, καθώς και Bouncing Back: Στρατηγικές τουρισμού για το μέλλον και εκτόνωση της ανθεκτικότητας μέσω της τεχνολογίας και του Analytics. Την τρίτη ημέρα, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με το Διεθνές Συνέδριο Επενδύσεων Ταξιδιού.

Η γεμάτη ημερήσια διάταξη θα περιλαμβάνει επίσης συνεντεύξεις με βασικούς ομιλητές του κλάδου της αεροπορίας , παρέχοντας μια λεπτομερή ενημέρωση για τον κλάδο των αερομεταφορών. Θα περιλαμβάνει επίσης μια συνεδρία που διοργανώνεται από την Arival, η οποία επικεντρώνεται στην άνοδο των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA), στην επανέναρξη των δραστηριοτήτων και τι σημαίνει αυτό για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους φορείς έλξης σε όλη τη Μέση Ανατολή.

Θα πραγματοποιηθούν επίσης εκ των προτέρων προγραμματισμένες συναντήσεις 30 λεπτών μεταξύ εκδοτών, εκθετών και αγοραστών, ενώ οι ζωντανές συνεδρίες βίντεο θα περιλαμβάνουν ερωτήσεις και δημοσκοπήσεις που θα διεξαχθούν παράλληλα με τις παρουσιάσεις για να επιτρέψουν την αλληλεπίδραση του κοινού.

Μια σειρά από ανεξάρτητα εποπτευόμενα, προ-ηχογραφημένα στρογγυλά τραπέζια κατ ‘απαίτηση έχουν σχεδιαστεί για να συζητήσουν τα αναδυόμενα καυτά θέματα όπως εγχώρια ταξίδια, τάσεις πολυτελών ταξιδιών, εταιρικά ταξίδια και σχέδια ανάκαμψης του τουρισμού.