Τη «βοήθεια του κοινού» ζητάει η Eurowings λανσάροντας την πρόκληση «Οι ιδέες δίνουν φτερά». Ειδικότερα, ενθαρρύνει το κοινό να υποβάλει ιδέες για προϊόντα, επίγειες διεργασίες ή καινοτομίες ψηφιακής εξυπηρέτησης πελατών.

Στόχος της είναι να προσφέρει νέες υπηρεσίες, οι οποίες θα είναι απαραίτητες για ταξίδια στην εποχή μετά τον κορωνοϊό.

Ο διαγωνισμός διαρκεί έως τις 13 Μαΐου και ο αερομεταφορέας προσφέρει ένα έπαθλο “έως 10.000 €” για την καλύτερη ιδέα.

Στην πράξη πρόκειται είτε για ένα πακέτο μάρκετινγκ και ταξιδιού αξίας έως 10.000 ευρώ για μια εταιρεία, ή κουπόνι εισιτηρίου αξίας έως 5.000 ευρώ για ένα άτομο.

Η αεροπορική εταιρεία αναφέρει ότι αναζητεί ιδέες οι οποίες «θα βοηθούσαν τους πελάτες με τις βασικές τους ανησυχίες (π.χ. κοινωνική απόσταση). Παράλληλα θα τους προσφέρουν ηρεμία όταν σχεδιάζουν διακοπές ή ταξιδεύουν με την Eurowings.