Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε μια πρωτοποριακή κίνηση στον κλάδο, η TUI σύναψε στρατηγική συνεργασία με μια ταξιδιωτική πλατφόρμα Mindtrip που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ).

Στον πυρήνα της συνεργασίας βρίσκεται η ενσωμάτωση των δυνατοτήτων κρατήσεων της TUI στην εμπειρία των καταναλωτών της Mindtrip.

Η Mindtrip επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν, να σχεδιάζουν και να κάνουν κράτηση για εξατομικευμένα ταξιδιωτικά σχέδια χρησιμοποιώντας προτροπές σε φυσική γλώσσα και επιμελημένο περιεχόμενο.

Μέσω της συνεργασίας, οι χρήστες θα μπορούν πλέον να κάνουν απρόσκοπτα κρατήσεις ταξιδιωτικών πακέτων μέσω ενός κουμπιού «Κράτηση με την TUI» απευθείας στο Mindtrip. Πριν από την ενσωμάτωση, οι πελάτες έκλειναν κάθε μέρος του ταξιδιού τους ξεχωριστά με διαφορετικούς προμηθευτές.

«Αυτό σηματοδοτεί μια νέα προσέγγιση στη διανομή. Οι θεωρητικές προτάσεις που παράγονται από την AI γίνονται εμπορική πραγματικότητα, εξηγεί ο Mircea Tudose, Διευθύνων Σύμβουλος Επέκτασης Επιχειρήσεων, TUI Markets + Airline.

Η συνεργασία μας προσφέρει σημαντικές έγκαιρες γνώσεις σχετικά με τις πωλήσεις ταξιδιών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, ωφελώντας όλα τα κανάλια πωλήσεων μας, είτε ψηφιακά είτε εκτός σύνδεσης».

Προς το παρόν, οι πτήσεις και τα ξενοδοχεία μπορούν να συνδυαστούν μέσω της TUI στο Mindtrip.
Αφού κάνετε κλικ στο κουμπί «Κράτηση με την TUI», μπορούν να προστεθούν πρόσθετες υπηρεσίες όπως μεταφορές, ενοικίαση αυτοκινήτου ή εκδρομές.

Η υπηρεσία «Κράτηση με την TUI» είναι προς το παρόν διαθέσιμη στο Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ιρλανδία και την Ολλανδία.

«Συνεργαζόμενοι με την Mindtrip, μαθαίνουμε πώς οι ταξιδιώτες αλληλεπιδρούν με τους έξυπνους βοηθούς ΑΙ και πώς μπορούμε να αναπτύξουμε περαιτέρω την προσφορά μας – στην εφαρμογή μας, στον ιστότοπο μας ή στα ταξιδιωτικά μας γραφεία», προσθέτει ο Mircea Tudose.

Οι χρήστες του Mindtrip ξεκινούν την κράτηση ταξιδιών τους κάνοντας απλώς ερωτήσεις στο Mindtrip όπως «Πού να πάω τον Δεκέμβριο;» ή «Βρείτε μου ένα boutique ξενοδοχείο στο Λονδίνο κοντά σε εμπορικούς δρόμους».

Η πλατφόρμα απαντά με εξατομικευμένες προτάσεις, διαδραστικούς χάρτες και πλούσιο περιεχόμενο, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, εμπειρίες και επιλογές μεταφοράς.

Οι ταξιδιώτες μπορούν στη συνέχεια να δημιουργήσουν τα δρομολόγιά τους σύροντας και αποθέτοντας στοιχεία, προβάλλοντας φωτογραφίες, βλέποντας αποστάσεις σε χάρτη, διαβάζοντας κριτικές, προσκαλώντας συνταξιδιώτες και προσαρμόζοντας τα σχέδιά τους, όλα μέσα σε ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας.

Μέσω του νέου κουμπιού κράτησης της TUI, οι πελάτες μπορούν πλέον να κάνουν κράτηση πακέτων απευθείας στον ιστότοπο, γεφυρώνοντας την έμπνευση και τη συναλλαγή σε μια απρόσκοπτη εμπειρία.

Η εταιρεία τεχνολογίας ταξιδιών Nezasa διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο σε αυτή τη συνεργασία. Παρέχει τη μηχανή αναζήτησης που αντιστοιχίζει τα δρομολόγια που δημιουργούνται από την ΑΙ σε αποθέματα σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς τους να εκπληρώνονται μέσω της κάθετα ολοκληρωμένης προσφοράς της TUI.

Τα ταξίδια διατίθενται μέσω της πλατφόρμας «TUI Tours» που αναπτύχθηκε από κοινού από τη Nezasa και την TUI. Απευθύνεται τόσο σε ταξιδιωτικά γραφεία όσο και σε διαδικτυακούς πελάτες της TUI και επιτρέπει τη δημιουργία ευέλικτων συνδυασμών ταξιδιών σε πραγματικό χρόνο.
Η TUI Tours χρησιμοποιεί επίσης τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να υποστηρίξει τα ταξιδιωτικά γραφεία στη δημιουργία μεμονωμένων ταξιδιών.

«Αυτή η τριμερής συνεργασία αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα του τι είναι δυνατό όταν συγκεντρώνετε όλες τις πτυχές της διαδικασίας σχεδιασμού ταξιδιών σε ένα μέρος, δήλωσε ο Andy Moss, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Mindtrip.

Είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής στα ταξίδια, όπου η έμπνευση, ο σχεδιασμός και η ολοκλήρωση της αγοράς με ένα κλικ μπορούν να συμβούν απρόσκοπτα μέσω της δύναμης της ΑΙ».

Η συνεργασία υπογραμμίζει το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της TUI. Το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό της μοντέλο, που δίνει την ευκαιρία στην εταιρεία να συνοδεύει τους τουρίστες σε όλο το ταξίδι τους. Από την κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο ή σε ψηφιακή πλατφόρμα έως την πτήση και τη διαμονή σε ξενοδοχείο.

Αυτό επιτρέπει ένα επίπεδο εξατομίκευσης και υπηρεσιών που βασίζονται σε δεδομένα και που λίγοι ανταγωνιστές μπορούν να προσφέρουν.

Η συνεργασία δείχνει επίσης πώς η TUI καθιστά τα οργανωμένα ταξίδια κατάλληλα για κρατήσεις εμπνευσμένες από την τεχνητή νοημοσύνη, με την ολοκληρωμένη υποστήριξή της σε περίπτωση κρίσης και την προστασία των ταξιδιωτών.