Η Ινδία, στρέφει το βλέμμα της στην κορυφαία τουριστική πηγή στον κόσμο την Κίνα με στόχο μέχρι το 2020 να έχει αυξήσει τουλάχιστον κατά 10% τον αριθμό των Κινέζων επισκεπτών στην χώρα.
Ήδη, το Ινδικό υπουργείο Τουρισμού έχει ξεκινήσει μια σειρά δράσεων προβολής της ποικιλομορφίας της Ινδίας και συνεργασίες στην Κίνα προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους ταξιδιώτες.
Η Ινδία είναι ελκυστικός προορισμός στους Κινέζους για την τοπική κουλτούρα της και 240.000 ταξιδιώτες από την Κίνα την επισκέφθηκαν τον τελευταίο χρόνο.
Έρευνα της κινεζικής International Travel Monitor για την Hotels.com αποκάλυψε ότι περισσότεροι από τους μισούς Κινέζους ταξιδιώτες ταξιδεύουν στην Ινδία για αναψυχή. Αυτό οφείλεται:
- στην τοπική κουζίνα της Ινδίας 30%
- στην πλούσια ιστορία και την κληρονομιά 25%
- στις παραδοσιακές αγορές χειροτεχνίας και αγορών 25%
Η Ινδία είναι δημοφιλής προορισμός και στους Κινέζους millennials, με τους αστέρες του κινηματογράφου και της τηλεόρασης να αποτελούν σήμερα τις κύριες πηγές έμπνευσης τους, σε ποσοστό 62%.
- Το 59% των Κινέζων ταξιδιωτών εξέφρασαν το ενδιαφέρον του να επισκεφτεί το διαχρονικό μνημείο της αγάπης, το Ταζ Μαχάλ.
- Το 38% δηλώνει ότι η επιθυμία του αυτή έχει προκύψει μέσα από μια αγαπημένη τηλεοπτική σειρά ή ταινία.
- Το 26% πρόσθεσε το Ταζ Μαχάλ στον κατάλογό του, λόγω του ότι πήγε εκεί η αγαπημένη του διασημότητα.
Οι αξέχαστες στιγμές ταξιδιού και οι selfies ήταν ένα τεράστιο μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας των Κινέζων millennials στην Ινδία, το 2017, με το 63% να “λιώνει” στις selfies.
Οι Κινέζοι millennials λατρεύουν να ανακαλύπτουν στην Ινδία:
- Γραφικές και γεμάτες φυσικές ομορφιές πόλεις 62%.
- Την τοπική κουζίνα 49%.
- Την ζωντανή τοπική κουλτούρα 40%