Παρά τον συνεχιζόμενο πόλεμο στη Γάζα, το Ισραήλ δήλωσε ότι κατέγραψε αύξηση 16,7% στις αφίξεις από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2024.

«Η τουριστική βιομηχανία του Ισραήλ έχει δείξει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα και πρόοδο», δήλωσε ο Γιόραμ Ελγκράμπλι, επίτροπος τουρισμού για τη Βόρεια Αμερική. «Τον Ιούλιο, το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ μείωσε την ταξιδιωτική οδηγία για το Ισραήλ από το Επίπεδο Τέσσερα στο Επίπεδο Τρία – ένα σημαντικό βήμα που υπογραμμίζει την αυξανόμενη εμπιστοσύνη στον προορισμό».

Ξενοδοχειακές επενδύσεις

Στο ξενοδοχειακό τομέα, το Fattal Hotel, το οποίο πιστεύεται ότι είναι ο μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος του Ισραήλ, επενδύει 440 εκατ. δολάρια σε οκτώ ακίνητα σε όλη τη χώρα. Παράλληλα, το Bazar Hotel της στη Γιάφα έκανε το ντεμπούτο του τον Απρίλιο του 2025.

Επιπλέον, η αλυσίδα ξενοδοχείων Isrotel έχει προγραμματίσει να κάνει το ντεμπούτο του Kayma 44 δωματίων στην περιοχή της Νεκράς Θάλασσας. Η ημερομηνία έναρξης δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.