
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Μία σειρά από νέες και διευρυμένες ταξιδιωτικές συνεργασίες σε όλη την Ευρώπη, ανακοίνωσε ο Expedia Group.
Αυτές περιλαμβάνουν τεχνολογία B2B, διαφημιστικές συνεργασίες και συμφωνίες διανομής προμηθειών, συνδέοντας τους Ευρωπαίους συνεργάτες με την εκτεταμένη παγκόσμια βάση ταξιδιωτών της εταιρείας. Παράλληλα τους δίνουν πρόσβαση στην καινοτόμο τεχνολογία και τεχνογνωσία του Ομίλου.
Οι συμφωνίες ενισχύουν περαιτέρω την παρουσία του Expedia Group στην ήπειρο και τη δέσμευση να ωθήσει τους συνεργάτες να προσελκύσουν εύκολα ταξιδιώτες υψηλής αξίας από όλο τον κόσμο. Οι συνεργάτες μπορούν να επιλέξουν:
- Το White Label Template του Ομίλου, μια εξατομικευμένη λύση που παρέχει στους ταξιδιώτες τους μια ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία.
- Την Rapid API, είναι μια επεκτάσιμη λύση που δίνει τη δυνατότητα στις ταξιδιωτικές εταιρείες να δημιουργούν εμπειρίες κρατήσεων από άκρο σε άκρο αξιοποιώντας το παγκόσμιο απόθεμα καταλυμάτων του Expedia Group.
Επιπλέον, ο Όμιλος συνεχίζει να προσφέρει στους Ευρωπαίους ταξιδιωτικούς συμβούλους πρόσβαση σε ένα μεγάλο εύρος αποθέματος, χρεώσεων και διαθεσιμότητας μέσω του Προγράμματος Συνεργατών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Expedia (TAAP).
Οι καινούργιες συμφωνίες του Expedia Group με Ευρωπαίους συνεργάτες
- Ryanair: Τις επόμενες εβδομάδες, η Ryanair, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Ευρώπης, θα κυκλοφορήσει το Ryanair Rooms.
Πρόκειται για μια ανανεωμένη προσφορά που αξιοποιεί την τεχνολογία White Label Template του Expedia Group. Επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν κράτηση ξενοδοχείου με την πτήση τους και να έχουν πρόσβαση στο Virtual του Expedia Group Agent, ένα εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη.
Οι ιστότοποι της Ιρλανδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου ξεκινούν τον Δεκέμβριο, με σταδιακή διάθεση σε πρόσθετες αγορές το επόμενο έτος. - Icelandair: Η ναυαρχίδα της Ισλανδίας θα λανσάρει το Saga Club, έναν νέο ταξιδιωτικό ιστότοπο, που υποστηρίζεται από το White Label Template του Expedia Group.
Αυτό, παρέχει έναν τρόπο στους πιο πιστούς ταξιδιώτες του να κάνουν κράτηση επιπλέον στοιχείων ταξιδιού με την πτήση τους.
Τα μέλη του Saga θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην παγκόσμια προσφορά ξενοδοχείων, ενοικιάσεων αυτοκινήτων και δραστηριοτήτων του Expedia Group για να εξαργυρώσουν και να κερδίσουν πόντους Saga.
Η υπηρεσία θα δώσει τη δυνατότητα στους πιστούς ταξιδιώτες της αεροπορικής εταιρείας Icelandair να κάνουν κράτηση επιπλέον στοιχείων ταξιδιού, χρησιμοποιώντας τους πόντους επιβράβευσης του προγράμματος, για να βελτιώσουν το ταξίδι τους.
Η ταξιδιωτική ιστοσελίδα θα προσφερθεί στα μέλη του Saga Club το νέο έτος. - ADAC: Η μεγαλύτερη ένωση αυτοκινήτων της Γερμανίας συνεργάζεται με το Expedia Travel Agent Affiliate Program (TAAP), δίνοντας στα ταξιδιωτικά γραφεία της ADAC πρόσβαση στο τεράστιο απόθεμα ταξιδιωτικών προϊόντων του Expedia Group. Αυτό συμπεριλαμβάνει ξενοδοχεία, πτήσεις, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και δραστηριοτήτες.
Διαφήμιση της Ευρώπης σε αυξανόμενο κοινό
Η Expedia Group Media Solutions είναι ένα κορυφαίο δίκτυο ταξιδιωτικών μέσων, που παρέχει έναν στοχευμένο τρόπο στους ταξιδιωτικούς συνεργάτες, τους οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμών (DMO) και τις επωνυμίες να προσεγγίσουν, να προσελκύσουν και να μετατρέψουν εκατομμύρια ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο μέσω διαφημιστικών λύσεων.
Με το τεράστιο δίκτυο ταξιδιωτικών επωνυμιών και την παγκόσμια απήχηση, η Expedia Group Media Solutions παρέχει στους συνεργάτες ιδιόκτητα δεδομένα και δυναμικές διαφημιστικές λύσεις για να προσφέρουν εντυπωσιακές καμπάνιες και μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι πρόσφατες συνεργασίες περιλαμβάνουν:
- Η Deutsche Hospitality, η ομπρέλα της γερμανικής ξενοδοχειακής εταιρείας Steigenberger Hotels AG θα επενδύσει στη διαφήμιση προβολής και στην κορυφαία στον κλάδο διαφημιστική λύση TravelAds για να στοχεύσει τα εκατοντάδες εκατομμύρια ταξιδιώτες που επισκέπτονται τις τοποθεσίες του Expedia Group κάθε μήνα.
- Με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC) ανέπτυξαν την εκστρατεία Creative Cities of Central Europe που προώθησε την ανεξερεύνητη αξία της Τσεχίας, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας και της Σλοβακίας στους ταξιδιώτες των ΗΠΑ.
Η εκστρατεία διήρκεσε από τον Αύγουστο έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους και ανέδειξε τον πλούσιο πολιτισμό, την ιστορία και τη φυσική ομορφιά της περιοχής. - Το Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού Κροατίας (CNTB), σε συνεργασία με την Expedia Group Media Solutions, ανέπτυξε μια σειρά από εντυπωσιακές εκστρατείες που στοχεύουν τόσο τις αγορές της Ευρώπης όσο και των ΗΠΑ, αναδεικνύοντας τη μοναδική γοητεία και τη φυσική ομορφιά της χώρας.
Εστιάζοντας στις ευρωπαϊκές αγορές, οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες ενθαρρύνθηκαν να εξερευνήσουν την Κροατία πέρα από τις γνωστές περιοχές της.
Η προώθηση συνέδεσε το CNTB με τους ταξιδιώτες υψηλής αξίας του Ομίλου, με αποτέλεσμα να αυξηθεί κατά 10% η μέση ημερήσια δαπάνη από έτος σε έτος στα κανάλια Expedia κατά την περίοδο της καμπάνιας.
Στην αγορά των ΗΠΑ, οι Αμερικανοί τουρίστες εμπνεύστηκαν να επισκεφθούν ξεχωριστές περιοχές και εμπειρίες της Κροατίας μέσω της καμπάνιας «Always in Season».
Κατά τη διάρκεια της στοχευμένης καμπάνιας της CNTB, η Κροατία παρουσίασε αύξηση της ζήτησης κατά 10% στα κανάλια Expedia από ταξιδιώτες στις ΗΠΑ.
Ενίσχυση της προσέγγισης χρηστών και ενίσχυση της μετατροπής για συνεργάτες εφοδιασμού
Η Expedia Group ανακοινώνει επίσης νέες συνεργασίες προμήθειας, επιτρέποντας στους Ευρωπαίους συνεργάτες να αποκτήσουν περισσότερο μερίδιο από το πορτοφόλι και να αποκτήσουν ορατότητα στην παγκόσμια πελατειακή βάση του.
Ιδιαίτερα, το ισχυρό αποτύπωμα της εταιρείας στις ΗΠΑ σημαίνει ότι οι Ευρωπαίοι εταίροι μπορούν να επωφεληθούν από δημογραφικό σχεδιασμό ταξιδιών υψηλής αξίας στον Ατλαντικό.
Έρευνα της εταιρείας δείχνει ότι το πρώτο εξάμηνο του 2023, οι Αμερικανοί ξόδεψαν περισσότερα, έκαναν κράτηση νωρίτερα και έμειναν περισσότερο στα ταξίδια τους σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους τουρίστες.
- Η Turkish Airlines επέκτεινε τις προσφορές Air Only Member του Expedia Group στην Ευρώπη μετά από έναν επιτυχημένο πιλότο στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η αεροπορική εταιρεία προσφέρει αποκλειστικές εκπτώσεις στα μέλη του Expedia rewards, οδηγώντας σε καλύτερες μετατροπές και ενισχύοντας τα έσοδα.
Μια παρόμοια εκστρατεία διεξήχθη στις ΗΠΑ κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2023, με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 15% του όγκου κρατήσεων εισιτηρίων σε δρομολόγια μόνο με Προσφορές Μέλους για την Turkish Airlines. - Iberia Airlines: Η ναυαρχίδα της Ισπανίας και κορυφαίος αερομεταφορέας μεταξύ Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής έχει επεκτείνει την άμεση σύνδεσή της στη Νέα Δυνατότητα Διανομής (NDC) με τον Όμιλο Expedia.
Εκατομμύρια ταξιδιώτες που ψωνίζουν και κάνουν κράτηση για πτήσεις της Iberia μπορούν πλέον να απολαμβάνουν περισσότερες επιλογές για να προσαρμόσουν εύκολα τα ταξίδια τους σε πολλά ευρωπαϊκά σημεία πώλησης, στις ΗΠΑ και το Μεξικό. - Sonder και TravelStaytion: Η συνεχής συνεργασία του Ομίλου Expedia με το UEFA Champions League συνεχίζεται για τη σεζόν 2023-24.
Για πρώτη φορά, οι συνεργάτες καταλυμάτων του Ομίλου Expedia –συμπεριλαμβανομένων των Sonder και TravelStaytion– θα υποστηρίξουν την επερχόμενη χορηγία εκδηλώσεων με επίκεντρο τους θαυμαστές με αποκλειστικές εμπειρίες κρατήσεων μέσω του Expedia Live.
Η κράτηση αυτών των εμπειριών διαμονής θα είναι διαθέσιμη στα μέσα Δεκεμβρίου 2023 στον αποκλειστικό ιστότοπο Expedia Live x UEFA Champions League.
«Αυτό το ευρύ φάσμα νέων και διευρυμένων συνεργασιών καταδεικνύει τη δύναμη και την ανθεκτικότητα της ταξιδιωτικής ζήτησης στην Ευρώπη, καθώς και την ικανότητά μας να τροφοδοτούμε συνεργάτες όλων των μεγεθών, τόνισε η Ariane Gorin, Πρόεδρος στο Expedia for Business.
Οι συνεργάτες μας επωφελούνται από το διευρυμένο ευρωπαϊκό μας αποτύπωμα με νέους τρόπους σύνδεσης με ταξιδιώτες υψηλών δαπανών παγκοσμίως και πρόσβαση στις πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις B2B και στις κορυφαίες διαφημιστικές μας λύσεις στον κλάδο».