
Αντιμέτωπος με μεγάλες αλλαγές, ανταγωνιστικότητα και σίγουρα αβεβαιότητα βρίσκεται ο ξενοδοχειακός κλάδος παγκοσμίως.
Η ψηφιοποίηση έχει φέρει νέα συστήματα διαχείρισης των κρατήσεων, ηλεκτρονικές πωλήσεις καθώς και τον τύπου του τουρίστα που αναζητά εμπειρίες, ο οποίος είναι πιο ενημερωμένος και πιο συγκεκριμένος σε ότι του αρέσει και δεν του αρέσει όταν ταξιδεύει.
Αυτοί οι τουρίστες ανήκουν στην Generation Y και στους Millennials και μαζί με τους μεγαλύτερους σε ηλικία τουρίστες, είναι οι κατηγορίες με τις περισσότερες δυνατότητες για τον τουριστικό κλάδο.
Οι millennials τουρίστες είναι η κατηγορία για την οποία πολλά ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες αναρωτιούνται τι μπορούν να κάνουν για να είναι πιο ανταγωνιστικοί και να φέρνουν νέους δυνητικούς πελάτες.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις και οι επιχειρηματίες είναι τι επιθυμούν οι millennials, ποιες είναι οι αγοραστικές συνήθειες που έχουν και ποια είναι τα ψηφιακά τους προφίλ.
Οι millennials καθοδηγούνται από τις κριτικές
Οι millannials είναι μια διαδικτυακή γενιά και μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν στο Διαδίκτυο.
Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε αυτούς να ανακαλύψουν απόψεις και σχόλια των ανθρώπων από την άλλη πλευρά του κόσμου, που μόλις πριν από λίγες ημέρες ήταν στον ίδιο προορισμό, παρέμειναν στο ίδιο ξενοδοχείο ή πήραν το ίδιο ταξίδι.
Είναι γρήγοροι να εμπιστεύονται τα σχόλια και τις συμβουλές, ακόμη και αν οι συγγραφείς είναι άγνωστοι.
24/7 σύνδεση στο Internet
Ο τουρισμός των millennials βασίζεται στη γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο 24 ώρες την ημέρα.
Xρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες όχι μόνο για να προγραμματίσουν το ταξίδι τους και να διαβάσουν τις κριτικές, αλλά θέλουν επίσης να μοιραστούν την εμπειρία τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Υγιεινή διατροφή
Μία από τις τουριστικές τάσεις των millannials είναι επίσης η επικέντρωση στα υγιεινά τρόφιμα.
Πολλοί millannials ταξιδιώτες συνειδητοποιούν τη σημασία της κατανάλωσης φυσικών και βιολογικών προϊόντων, ώστε δίνουν προτεραιότητα στα φρούτα και τα λαχανικά αντί στα πρόχειρα φαγητά.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια έρευνα Nielsen για τους τρόπους ζωής, το 81% των millannials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για υγιεινή διατροφή.
Ζώντας την εμπειρία
Αυτή η γενιά δεν θεωρεί πλέον τις διακοπές ως συνήθη περίοδο χαλάρωσης και ξεκούρασης.
Αυτός είναι ο λόγος που πολλοί έχουν αντικαταστήσει το παραδοσιακό ταξίδι με το ηλιοβασίλεμα που έχουν επαναλάβει πολλές φορές με τους γονείς τους, για πόλεις, νησιά και άλλες γωνιές του κόσμου και πλέον σχεδιάζουν να ανακαλύψουν νέους πολιτισμούς και να συναντήσουν μοναδικούς ανθρώπους.
Κοινωνικές αξίες
Ανεξάρτητα από το κέντρο βάρους μιας ταξιδιωτικής επιχείρησης, ο τουρισμός των millannials σχετίζεται με τη βιωσιμότητα και τη συμβολή του τουρισμού στην τοπική κοινότητα.
Για πολλούς τουρίστες σήμερα αποτελεί προτεραιότητα η επίσκεψή τους να έχει θετικό αντίκτυπο στους ντόπιους και τις λιγότερο επιβλαβείς επιπτώσεις στο περιβάλλον.