Σε μια στρατηγική κίνηση για την προώθηση των τουριστικών τους προσφορών σε μακρινές αγορές, η Κροατία και η Σλοβενία ​​συνεργάστηκαν για να παρουσιάσουν τους μοναδικούς ταξιδιωτικούς τους προορισμούς στο ιαπωνικό κοινό.

Αυτή η συνεργασία κορυφώθηκε με μια ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Τόκιο, η οποία περιελάμβανε ένα εργαστήριο B2B με τίτλο «Ζήστε την Κροατία, Νιώστε τη Σλοβενία».

Διοργανώθηκε από το Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού της Κροατίας (CNTB) και το Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού της Σλοβενίας (STB), χρησιμεύοντας ως πλατφόρμα για την παρουσίαση των καλύτερων τουρισμού και των δύο χωρών σε Ιάπωνες ταξιδιωτικούς πράκτορες και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου.

Η δυναμική της κοινής προώθησης τουρισμού

Η συνεργασία μεταξύ Κροατίας και Σλοβενίας δεν είναι καινούργια. Και οι δύο χώρες έχουν συχνά συνδυάσει τις προσπάθειές τους όσον αφορά στην παρουσίαση των τουριστικών προϊόντων τους σε αγορές πολύ πέρα ​​από τα σύνορά τους.

Αυτή η συνεργασία είναι ιδιαίτερα στρατηγική, καθώς πολλοί τουρίστες από την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Κίνα επισκέπτονται συχνά πολλές ευρωπαϊκές χώρες σε ένα ταξίδι.
Ο συνδυασμός των προσφορών της Κροατίας και της Σλοβενίας προσφέρει μια ελκυστική και ποικίλη ταξιδιωτική εμπειρία για αυτούς τους ταξιδιώτες.