Πονοκεφαλιάζετε να πείσετε τους πελάτες σας να κάνουν διακοπές κρουζιέρας; Δεν είστε οι μόνοι. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι Αμερικανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες που προσπαθούν να πείσουν 9 στους 10 Αμερικανούς που δεν έχουν κάνει ποτέ κρουαζιέρα, να το τολμήσουν.

Οι σπεσιαλίστες του είδους συνιστούν τρία απλά βήματα που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στον τομέα.

Βήμα 1ο: Προσφορές
Οι προσφορές είναι το κλειδί για να κερδίσετε τους πελάτες της “πρώτης φοράς σε κρουαζιέρα”.
Ενημερώστε -από την λίστα των πελατών σας- για τις προσφορές όσους δεν έχουν ξανακάνει διακοπές του είδους.

Βήμα 2ο: Να είστε έτοιμοι για αντίσταση
Είναι λογικό να αντισταθούν, σε κάτι που δεν γνωρίζουν.
Οι περισσότεροι -σύμφωνα με έρευνες- το κάνουν γιατί αισθάνονται άγχος “στην μέση του ωκεανού”.
Εσείς, να είστε έτοιμοι να αντισταθείτε -με την σειρά σας- με επιχειρήματα…ασφαλείας.

Βήμα 3ο: Πουλήστε την εμπειρία
Η κρουζιέρα από μόνη της είναι μία μοναδική εμπειρία και ιδιαίτερα στις οικογενειακές διακοπές.
Πείστε τους για τις ανέσεις και επικεντρωθείτε στο ότι θα δουν πολλούς προορισμούς, χωρίς για παράδειγμα να ταλαιπωρούνται με αποσκευές.
Μην αμελήσετε να αναφερθείτε αναλυτικά και στην πληθώρα δραστηριοτήτων στο πλοίο για μικρούς και για μεγάλους.