Οι τουρίστες φαίνεται πως δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στην υγιεινή, την πολυτέλεια και τη βιωσιμότητα κατά τη διάρκεια των διαμονών τους, ωθώντας τα ξενοδοχεία να αναβαθμίσουν τις παροχές στα δωμάτια.

Η παγκόσμια αγορά προϊόντων περιποίησης ξενοδοχείων (toiletriesπροβλέπεται να διπλασιαστεί σε μέγεθος τα επόμενα επτά χρόνια, αυξανόμενη από 26 δισ. δολάρια το 2025 σε 52,01 δισ. δολάρια έως το 2032, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Coherent Market Insights.

Ο προβλεπόμενος σύνθετος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης (CAGR) 5,9% αντανακλά τις συνεχιζόμενες αλλαγές στον τομέα της φιλοξενίας, με τη ζήτηση για premium παροχές επισκεπτών, ιδίως βιώσιμα και υγιεινά προϊόντα, να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο.

Πρωτιά για σαμπουάν και μαλακτικά

Τα σαμπουάν και τα μαλακτικά προβλέπεται να αποτελούν περισσότερο από το ένα τέταρτο του συνολικού μεριδίου αγοράς έως το 2025, με τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα να αντιπροσωπεύουν 9,62 δισ. δολάρια της παγκόσμιας ζήτησης.

Η Ευρώπη αναμένεται να παραμείνει η μεγαλύτερη περιφερειακή αγορά, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ένα τρίτο των συνολικών εσόδων από προϊόντα περιποίησης ξενοδοχείων το 2025.

Τέλος, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού – ωθούμενη από την ταχεία ανάπτυξη στην Κίνα και την Ινδία – αναμένεται να καταγράψει την ταχύτερη επέκταση της αγοράς.