Την καμπάνια #SoloSeptember εγκαινίασε η Travelzoo με στόχο τη μείωση του κόστους για τους μεμονωμένους ταξιδιώτες.
Συγκεκριμένα, η Travelzoo ξεκίνησε μια εκστρατεία για την καταπολέμηση των ασφάλιστρων με τα οποία επιβαρύνονται οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες και το υψηλό κόστος που επηρεάζει τον αυξανόμενο αριθμό των ατόμων που ταξιδεύουν μόνοι τους.
Πρόκειται για μια συνεργασία μεταξύ της Travelzoo και περισσότερων από 25 εταίρων της βιομηχανίας, η οποία ακολουθεί έρευνα που αποκαλύπτει ότι πολλοί ταξιδιώτες αισθάνονται ότι τιμωρούνται από τέτοιες χρεώσεις όταν ταξιδεύουν σόλο.
Η Travelzoo έχει πρωτοπορήσει στην καμπάνια #SoloSeptember μαζί με τις συμμετέχουσες εταιρείες, όπως οι Cox & Kings Travel, STA Travel και Saga Cruises, και έχει ως στόχο να βοηθήσει να καταστεί πιο εύκολη η ατομική μετακίνηση προσφέροντας ένα μήνα ατομικών διακοπών και προϊόντων χωρίς συμπληρώματα και αμοιβές που επιβαρύνουν τα ατομικά ταξίδια.
Παράλληλα, τον περασμένο Ιούνιο, μια έρευνα του Travelzoo έδειξε ότι πάνω από τα τρία τέταρτα των Βρετανών έχουν ταξιδέψει μόνοι τους ή σκέφτονται να το κάνουν στο μέλλον, ενώ περισσότεροι από τους μισούς (60%) αυτών που ταξιδεύουν μόνοι ήταν είτε σε σχέση ή παντρεμένοι.
Πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το χειρότερο μέρος του ταξιδιού είναι ότι πρέπει να πληρώνουν έξτρα για ένα άτομο.
Ανακοινώνοντας την έναρξη της εκστρατείας #SoloSeptember, ο γενικός διευθυντής του Travelzoo, Joel Brandon-Bravo, δήλωσε: “Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στη Βρετανία επιλέγουν να ταξιδεύουν μόνοι τους, αλλά συχνά ακούμε από τα μέλη μας ότι αισθάνονται ότι τιμωρούνται για την επιλογή αυτή.
Το Travelzoo πρωτοστατεί στην εκστρατεία αυτή για να βοηθήσει να ξεπεραστούν τα εμπόδια για τα ατομικά ταξίδια, να μειωθεί το κόστος των ταξιδιών και να αυξηθεί το εύρος των εμπειριών που είναι ανοιχτά σε άτομα που ταξιδεύουν χωρίς συνεργάτες ή οικογένειες.