Η Nadège Noblet, πρώην διευθύντρια της έκθεσης Arabian Travel Market, ξεκίνησε το NANOU Destination & Hotel Marketing, μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών τουρισμού και φιλοξενίας.

Η εταιρεία που εδρεύει στα ΗΑΕ θα συνδεθεί και θα συνεργαστεί με διεθνείς DMC, προορισμούς και ξενοδοχεία για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους στην εξερχόμενη τουριστική αγορά της Μέσης Ανατολής.

Η εταιρεία θα προωθήσει μερικούς από τους πιο εμπνευσμένους και αναδυόμενους προορισμούς στον κόσμο, μοναδικά κρησφύγετα, ξενοδοχεία μπουτίκ και καταλύματα. Η NANOU θα παρέχει μια σειρά από εξατομικευμένες στρατηγικές πωλήσεων, μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων για την ευαισθητοποίηση και την προσέλκυση των εξερχόμενων τουριστικών αγορών του GCC και της Μέσης Ανατολής.

Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, παρά το γεγονός ότι η τουριστική βιομηχανία αντιμετωπίζει την πιο δύσκολη περίοδο μιας γενιάς, η Noblet βλέπει την τρέχουσα κατάσταση να δίνει την ευκαιρία. «Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα», δήλωσε η Noblet. «Πρώτον, περισσότερο από ποτέ, οι προορισμοί και τα ξενοδοχεία θα χρειαστούν οικονομική, εστιασμένη υποστήριξη πωλήσεων και μάρκετινγκ από έμπειρους ειδικούς.

«Στη σημερινή τουριστική βιομηχανία, δεν είναι μόνο ζήτημα προσφοράς και ζήτησης. Η ζήτηση πρέπει τώρα να αναδημιουργηθεί και, στη συνέχεια, να καθησυχηθεί, τόσο από άποψη υγείας όσο και από άποψη ασφάλειας και αξίας. Οι προορισμοί, τα θέρετρα και τα ξενοδοχεία θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις προσφορές τους. Έτσι, η αποτελεσματική τοποθέτηση και ανταλλαγή μηνυμάτων θα είναι ζωτικής σημασίας. ”

«Δεύτερον», πρόσθεσε, «Το NANOU, αναπτύχθηκε πριν από το 2020, οπότε είμαστε ήδη δεσμευμένοι να ξεκινήσουμε φέτος. Ωστόσο, αυτό επιταχύνθηκε ως αποτέλεσμα των απαιτήσεων της τουριστικής βιομηχανίας και των οφελών που δημιουργήθηκαν από μια σειρά κυβερνητικών πρωτοβουλιών για τη στήριξη των ΜΜΕ στην περιοχή. Με τις εκτενείς γνώσεις και κατανόηση της ομάδας μας, είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε τον κλάδο. ”

Όσον αφορά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η NANOU παρέχει μια σειρά από πραγματικά μοναδικά χαρακτηριστικά, που ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Noblet έχει αναπτύξει κατά τη διάρκεια μιας καριέρας που έχει διαρκέσει πάνω από 27 χρόνια στον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού.

Πολύ έμπειρος εμπειρογνώμονας στον τομέα της φιλοξενίας, των ταξιδιών και του τουρισμού, η Noblet ξεκίνησε την καριέρα της στη Μέση Ανατολή το 1994 στο Le Meridien Abu Dhabi και το Ντουμπάι πριν αναλάβει αρκετές ανώτερες θέσεις σε κορυφαίους διεθνείς ξενοδοχειακούς ομίλους, συμπεριλαμβανομένων των InterContinental, Hyatt και Coral International Hotels & Resorts, καθώς και το Al Maha Desert Resort.

Η Noblet τιμά τις δεξιότητές της στο μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες κατά τη διάρκεια της περιόδου της στο Marketing Pro-Junction, μια πολυεπιστημονική εταιρεία καταναλωτικών αγαθών και μάρκετινγκ, προτού μετακομίσει στη βιομηχανία εκδηλώσεων και εκθέσεων με Reed Travel Exhibitions, συγκεκριμένα τον ρόλο της ως διευθυντής έκθεσης της Arabian Travel Market (ATM) για πέντε χρόνια.

«Το ταξίδι, ο τουρισμός και η φιλοξενία είναι δουλειά των ανθρώπων και ευδοκιμεί σε προσωπικές επαφές. Ήμουν τυχερός που γνώρισα τόσους ταλαντούχους ανθρώπους σε όλη την εκτεταμένη καριέρα μου. Ως αποτέλεσμα, έχω δημιουργήσει πολλές μακροχρόνιες συνεργασίες και σχέσεις με βάση τη διαφάνεια και τα αποτελέσματα σε κάθε βήμα του ταξιδιού », κατέληξε ο Noblet.