Η εταιρεία λογισμικού Revinate κυκλοφόρησε το Guide to Hotel Loyalty 2019, αναλύοντας προγράμματα αφοσίωσης από περισσότερες από 200 ξενοδοχειακές ομάδες για να αποκαλύψει τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.
Με το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της βιομηχανίας, στόχος είναι να καθορίσει την καλύτερη στρατηγική που οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες κρατήσεις.
Η εταιρεία λογισμικού ανέλυσε δεδομένα από όλο τον κόσμο για να κατανοήσει τα οικονομικά των παραδοσιακών προγραμμάτων πίστης.
Μέσα από την ανάλυση των προγραμμάτων πιστότητας της βιομηχανίας, αποκαλύφθηκε ότι τα παραδοσιακά προγράμματα πιστότητας που βασίζονται σε σημεία αποτυγχάνουν σε μικρότερες μάρκες.
Τα καλά νέα είναι ότι η νέα τεχνολογία CRM μπορεί να επιτύχει τους ίδιους στόχους με ένα παραδοσιακό πρόγραμμα αφοσίωσης χωρίς τα γενικά έξοδα.