Μπορεί το βιωματικό ταξίδι να είναι η πιο καυτή τάση της εποχής, αλλά οι παραδοσιακές περιηγήσεις στα αξιοθέατα παραμένουν δημοφιλείς τουριστικές δραστηριότητες για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.

Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας της εταιρείας δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων Arival, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών τους, σε ποσοστό:

  • 49% ενδιαφέρονται για παραδοσιακές περιηγήσεις στα αξιοθέατα
  • 31% αναζητούν καλλιτεχνικές / πολιτιστικές περιηγήσεις
  • 24% δήλωσε ότι θέλει να “βγει από το πεπατημένη των τουριστικών οδηγών” και να βιώσει εγχώριες εμπειρίες με τους ντόπιους.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα “υπάρχουν ταξιδιώτες που θέλουν να δουν τα αξιοθέατα ή να δουν τα αξιοθέατα και να έχουν παράλληλα και μία τοπική εμπειρία. Για παράδειγμα να πάνε στο Empire State Building και να ζήσουν μια περιήγηση foodie στο Brooklyn. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να εξυπηρετούν και τους δύο τύπους ταξιδιωτών”.

Την δημοτικότητα των πεζοπορικών περιηγήσεων ακολουθεί η γαστρονομία, με το:

  • 28% να αναζητά περιηγήσεις για γευσιγνωσία σε μπίρα και κρασί
  • 23% να αναζητά περιηγήσεις με γαστρονομικές εμπειρίες

Οι περιηγήσεις με γαστρονομία, μπίρα και κρασί είναι πιο δημοφιλείς στους νεότερους ταξιδιώτες, σύμφωνα με την έρευνα.

  • Το 43% των λάτρεις των εμπειριών του είδους είναι ηλικίας 18-24 ετών
  • Το 38% είναι ηλικίας 25-34 ετών

Αυτά τα ποσοστά μειώνονται δραματικά καθώς οι ταξιδιώτες μεγαλώνουν. Μόνο το 13% των ταξιδιωτών 45-54 ετών και το 15% των 55-64 ετών αναζητούν γαστρονομικές εμπειρίες.

Οι προκρατήσεις στις δραστηριότητες, πρωταγωνιστούν.

  • Το 47% των ερωτηθέντων ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα κλείσει όλες ή τις περισσότερες από τις δραστηριότητες εκ των προτέρων
  • Το 35% θα κάνει κράτηση για όλες ή τις περισσότερες από τις δραστηριότητες όταν θα φτάσει στον προορισμό.

Οι κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις δεν αφήνουν αδιάφορους τους Αμερικανούς ταξιδιώτες και στις διακοπές τους. Είναι στα σχέδια τους στην επιλογή προορισμού, όπως δήλωσε το:

  • 29% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-24 ετών
  • 21% των ερωτηθέντων ηλικίας 25-34 ετών
  • 20% των ερωτηθέντων ηλικίας 45-54 ετών