
Καθώς η οικονομική πίεση συνεχίζει να επιβαρύνει τον παγκόσμιο τουριστικό κλάδο λόγω του αντίκτυπου του COVID-19, πολλές εταιρείες θα αναγκαστούν να εστιάσουν όλους τους χρηματοοικονομικούς τους πόρους στις σημερινές απειλές που αντιμετωπίζουν.
Ωστόσο, οι επιχειρήσεις πρέπει να παραμείνουν γνωστές και ζωντανές μέσω του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, καθώς είναι σχετικά φθηνότερος τρόπος προώθησης, λέει η GlobalData, μια κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης.
Σύμφωνα με την έκθεση της GlobalData – “Ο αντίκτυπος του COVID-19 στην παγκόσμια βιομηχανία κρουαζιέρας” – το 70% των Βραζιλιάνων αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην περιήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σύγκριση με τα στοιχεία της προ-COVID-19 εποχής, με ένα τεράστιο 34% να λέει ότι όλη τη ημέρα χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα. Εν τω μεταξύ, ένας σημαντικός αριθμός πολιτών των ΗΠΑ (44%) χρησιμοποιεί πλέον τα κοινωνικά μέσα περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία.
Ο Μπεν Κόρντγουελ, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στη GlobalData, λέει: “Αυτό προσφέρει στις τουριστικές εταιρείες μια μεγάλη ευκαιρία να στοχεύσουν πελάτες στην Αμερική προωθώντας τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων στις κοινωνικές πλατφόρμες.”
Το Facebook, το YouTube και το Instagram επιτρέπουν στις εταιρείες να διαφημίζονται εύκολα και σε όλο τον κόσμο και αυτό είναι κάτι από το οποίο οι εταιρείες πρέπει να επωφεληθούν.
Ο Κόρντγουελ καταλήγει στο συμπέρασμα:
«Η χρήση διασημοτήτων για να υποστηρίξει τις επωνυμίες και να τις διαφημίσει είναι ένας άλλος βασικός τρόπος με τον οποίο οι τουριστικές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσουν περαιτέρω την εικόνα της επωνυμίας τους που μπορεί να έχει υποστεί ζημιά κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19».


























