
Επεκτείνει την προσπάθεια ενημέρωσης και της αμφίδρομης επικοινωνίας με όλους τους φορείς και τον κόσμο που δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, εγκαινιάζοντας μια νέα ηλεκτρονική ενημερωτική προσπάθεια.
Το νέο NewsLetter του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης απευθύνεται σε χιλιάδες ηλεκτρονικούς αναγνώστες που ενδιαφέρονται για τα όσα συμβαίνουν στον τουρισμό του νομού Θεσσαλονίκης , για τις κυριότερες δράσεις καθώς και την προβολή γενικότερων θεμάτων τουριστικού ενδιαφέροντος.
Στη νέα αυτή προσπάθεια , σε συνδυασμό και με τα άλλα social media του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης επιδιώκουμε την αμφίδρομη επικοινωνία, τονίζεται σε ανακοίνωση, και καλούμε όλους τους παραλήπτες αυτής της ηλεκτρονικής ενημέρωσης να συμβάλλουν δημιουργικά με την αποστολή θεματολογίας κι απόψεων.
Ήδη το portal προορισμού του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης εκτός από Ελληνικά και Αγγλικά «μιλάει» στα Ρωσικά, στα Κινέζικα και σύντομα στα Γερμανικά.
Επίσης η αμφίδρομη επικοινωνία που επιδιώκουμε γίνεται πράξη και μέσω της ιστοσελίδα Youth Thessaloniki στην οποία νέοι και νέες, φοιτητές και φοιτήτριες απ όλο τον κόσμο μπορούν να αναρτούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες από την Θεσσαλονίκη.
Στόχος είναι, το NewsLetter να δίνει τον παλμό της τουριστικής κίνησης στην Μητροπολιτική Ενότητα της Θεσσαλονίκης. Να προσφέρει ενημέρωση για όσα έγιναν, γίνονται και θα γίνουν στην Θεσσαλονίκη.
Να καταγράφει τις τάσεις και την εικόνα της τουριστικής αγοράς. Να παρουσιάζει απόψεις. Να αποτολμήσει συγκρίσεις.
Να συγκεράσει: Many Stories, One Heart (=Πολλές ιστορίες, Μία καρδιά). Στην μεγάλη καρδιά της Θεσσαλονίκης.