
Οι επιπτώσεις από τον COVID-19 έχουν γίνει αισθητές παγκοσμίως με περιορισμούς ταξιδιού, κλείδωμα και ακυρώσεις σημαντικών εκδηλώσεων.
Πριν από τον COVID-19, οι τουριστικοί προορισμοί είχαν προβλεφθεί να φτάσουν τα 1,6 δισεκατομμύρια διεθνείς αφίξεις το 2020 και ο τουρισμός συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία, παρέχοντας 10% στο παγκόσμιο ΑΕγχΠ.
Η τελευταία έκθεση του GlobalData, «Μελέτη περίπτωσης: Στρατηγικές ενέργειες που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι προορισμοί», αποκαλύπτει ότι υπάρχουν προορισμοί που αναλαμβάνουν ήδη δράση και εκτελούν καμπάνιες μάρκετινγκ για να ξεκινήσουν τη διαδικασία ανάκτησης. Οι τουριστικές αρχές και οι εταιρείες της Ταϊλάνδης έχουν δείξει μεγάλη παρουσία στην προώθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ο Amber Barnes, αναλυτής ταξιδιών και τουρισμού στο GlobalData, λέει: “Είναι ζωτικής σημασίας για τους προορισμούς, ιδίως τους τουριστικούς προορισμούς, να δημιουργήσουν στρατηγικές δράσεις για να μπορούν να ανακάμψουν από το COVID-19. Αυτά πρέπει να εφαρμοστούν τώρα αλλιώς θα είναι πολύ αργά.
Οι τουρίστες θα έχουν αμφιβολίες σχετικά με τα ταξίδια σε διεθνές επίπεδο, υποδηλώνοντας ότι η διαφημιστική δραστηριότητα πρέπει να επικεντρωθεί στον εγχώριο και περιφερειακό τουρισμό. Η Ταϊλάνδη Τουρισμός κυκλοφόρησε ένα διεθνές βίντεο για να δείξει μια αίσθηση κοινότητας και πώς η χώρα έχει γίνει μια κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Το 2019, η Ταϊλάνδη είδε 135 εκατομμύρια εσωτερικά ταξίδια, και προβλέπεται να φθάσει τα 160 εκατομμύρια έως το 2023 με έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 4%. Αν και μπορεί να υπάρξει μείωση το 2020 λόγω της πανδημίας, ο εγχώριος τουρισμός έχει τη δυνατότητα να αυξηθεί με την έντονη διαφημιστική δραστηριότητα, προσφέροντας πιθανό οικονομικό όφελος. ”