Οι διαγωνισμοί στο Instagram μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης σας. Ενώ το Facebook εξακολουθεί να είναι η πρώτη κοινωνική πλατφόρμα δικτύωσης για τις επιχειρήσεις, το Instagram – εταιρεία που ανήκει στο Facebook – εξελίσσεται γρήγορα στην κατάταξη.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η Instagram λειτουργεί, ενώ δείχνουν επίσης ότι οι διαγωνισμοί Instagram αποτελούν μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την αύξηση της αφοσίωσης.

Η έρευνα από την Tailwind δείχνει ότι οι λογαριασμοί Instagram που διοργανώνουν διαγωνισμούς αυξάνονται μέχρι και 70% ταχύτεροι από τους λογαριασμούς τους που δεν το κάνουν.

Επιπλέον, οι διαγωνισμοί Instagram παράγουν 65 φορές περισσότερα σχόλια και 3,5 φορές περισσότερο από τις κανονικές αναρτήσεις.  Ωστόσο, μόνο το 2% των επιχειρήσεων στο Instagram διοργανώνουν τακτικά διαγωνισμούς.

Για να μην χάσετε μία μεγάλη ευκαιρία για να ξεχωρίσετε, οι ειδικοί συμβουλεύουν να ξεκινήσετε και για την διεξαγωγή ενός επιτυχημένου διαγωνισμού Instagram, προτείνουν:

1. Ακολουθήστε τους κανόνες
Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το Instagram για έναν διαγωνισμό, πρέπει να συμμορφώνεστε με τους κανόνες της πλατφόρμας.

2. Μελετήστε τι κάνουν άλλοι
Δείτε τι κάνουν οι άλλες επιχειρήσεις στο Instagram και εφαρμόστε τις πιο επιτυχημένες τεχνικές στη δική σας λειτουργία. Παρακολουθήστε τους διαγωνισμούς που τρέχουν οι ανταγωνιστές σας.

3. Ισχυρά κίνητρα συμμετοχής
Προκειμένου ο διαγωνισμός Instagram να είναι αποτελεσματικός, πρέπει να αξίζει τον κόπο των οπαδών σας. Εάν δεν αισθάνονται ότι παίρνουν κάτι σε αντάλλαγμα, δεν θα συμμετάσχουν.

4. Κάντε το εύκολο
Εάν ζητάτε από τους οπαδούς να κάνουν like, να σχολιάσουν, να προσθέσουν ετικέτες, να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο hashtag και να μοιραστούν μια φωτογραφία, τους έχετε ήδη κουράσει.

5. Προώθηση, προώθηση, προώθηση
Αν δεν έχετε χιλιάδες οπαδούς, προωθήσετε τον διαγωνισμό του Instagram και σε άλλες πλατφόρμες, όπως άλλα προφίλ social media, στην ιστοσελίδα σας, στο newsletter. Έτσι θα κερδίσετε περισσότερη επισκεψιμότητα προς το προφίλ σας Instagram και θα αυξήσετε την εμπλοκή σας με πολύ πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.