
To Pinterest βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές των χρηστών social media.
Η πλατφόρμα χρησιμοποιείται για διαφήμιση και προώθηση όλο και από περισσότερους χρήστες.
Το Pinterest κυκλοφόρησε ένα νέο οδηγό. Στόχος, να βοηθήσει τους χρήστες του (pinners) να να αξιοποιήσουν ευκαιρίες μάρκετινγκ, με βάση σημαντικές ημερομηνίες εποχιακής δραστηριότητας του 2019.
Με ένα χρονοδιάγραμμα σχεδιασμού υπογραμμίζει πότε το ενδιαφέρον στην πλατφόρμα ξεκινάει να αυξάνεται. Και όλα αυτά γύρω από συγκεκριμένα γεγονότα σε όλη τη διάρκεια του έτους.
Το γράφημα μπορεί να σας βοηθήσει να προγραμματίσετε πότε θα πρέπει να ενισχύσετε τη διαφημιστική σας δραστηριότητα γύρω από κάθε εκδήλωση.
Παράλληλα, παρέχει πληροφορίες για συγκεκριμένες εκδηλώσεις ανά μήνα συμπεριλαμβανομένων των στατιστικών σχετικά με τη δραστηριότητα αναζήτησης.
H πλατφόρμα βελτιώνει επίσης τις προσφορές διαφημίσεων και τα εργαλεία οπτικής αναζήτησης – πρόσθεσε νέες διαφημίσεις Carousel- παρέχοντας πρόσθετους τρόπους για να προσεγγίσετε τους χρήστες.