Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφέρει την πιο αποδοτική επένδυση κάτι που φαίνεται να αναγμωρίζει η ταξιδιωτική και ξενοδοχειακή βιομηχανία που εστιάζει σε αυτή την στρατηγική σε μεγάλο βαθμό.

Οι σελίδες προορισμού παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικασία του online μάρκετινγκ. Για την πώληση αρκεί να τραβήξετε την προσοχή που θα φέρει και το πρώτο “κλικ”.

Πώς θα δελεάσετε το κοινό και θα κάνετε πιο αποτελεσματικές τις σελίδες για να ανεβάσετε τις πωλήσεις στον προορισμό;

Η ομάδα της GetResponse αποκαλύπτει 7 βήματα που θα απογειώσουν το online μάρκετινγκ:

  • Καθαρή πρόσκληση για δράση
  • Προσφορά
  • Εστίαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα
  • Αναφορά σημαντικών χαρακτηριστικών προορισμού
  • Αποτελεσματικός τίτλος
  • Ανάλυση προορισμού
  • Κατανοητά γραφικά