
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η αγορά προγραμμάτων πιστότητας της τουριστικής βιομηχανίας πρόκειται να φτάσει σε αποτίμηση 24 δις δολαρίων το 2022.
Οι πωλήσεις προβλέπεται να αυξηθούν σε 9,20% CAGR, με το μέγεθος της αγοράς να φτάνει τα 73,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2032.
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται για να διαφημίζονται όλο και περισσότερο για τα Προγράμματα Πιστότητας στην Αγορά του Τουρισμού μετά την πανδημία του Covid-19.
Σύμφωνα με ανάλυση από το Future Market Insights (FMI), η εξατομίκευση δώρων, τα κουπόνια σε παλιούς πελάτες, οι εκπτώσεις και οι προσφορές σε ιδιωτικές περιηγήσεις συμβάλλουν στην ανάπτυξη των προγραμμάτων πιστότητας στην αγορά του Τουρισμού.
Όταν μια ταξιδιωτική εταιρεία το κάνει αυτό, διατηρεί τους παλιούς της πελάτες και παράλληλα κερδίζει και νέους.
«Τα προγράμματα πίστης στην αγορά του τουριστικού τομέα επεκτείνονται λόγω της αυξανόμενης ψηφιακής παρουσίας των εταιρειών», επισημαίνει η ανάλυση της FMI.
- Με βάση τους τύπους προγραμμάτων που προτιμάται περισσότερο να επωφεληθούν από τους πιστούς πελάτες είναι το κλιμακωτό πρόγραμμα. Δίνει διάφορες εκπτώσεις, εξατομικευμένα δώρα κ.λπ. και ως εκ τούτου έχει προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές στην αγορά.
- Το τμήμα διαδικτυακών κρατήσεων είναι το πιο χρησιμοποιούμενο κανάλι για πρόγραμμα αφοσίωσης στον τουριστικό τομέα λόγω της ανόδου του ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Τα τουριστικά γκρουπ είναι αυτά που συνήθως θέλουν να κάνουν κράτηση για τα προγράμματα επιβράβευσης στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Αυτό συμβαίνει επειδή παίρνουν ως επί το πλείστον πόντους επιβράβευσης για κάθε τι που εξερευνούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή/πολιτεία ή χώρα.
- Η ηλικιακή ομάδα 26-35 ετών είναι συνήθως οι καταναλωτές αυτής της αγοράς. Είναι επειδή αυτή η ηλικιακή ομάδα ταξιδεύει πάντα και ως εκ τούτου λαμβάνει πολλούς πόντους επιβράβευσης τους οποίους εξαργυρώνει περαιτέρω για ταξίδια.
Αναθεωρημένη προσέγγιση αφοσίωσης με την πανδημία
Σύμφωνα με την ανάλυση, η περίοδος μετά την πανδημία θα φέρει στο προσκήνιο μια νέα, αναθεωρημένη προσέγγιση για τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις φιλοξενίας και τουρισμού αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και οικοδομούν αφοσίωση.
Οι πελάτες έχουν αναθεωρήσει τις ταξιδιωτικές τους απαιτήσεις ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων της πανδημίας.
Η πίστη των πελατών είναι «προς τα πάνω» μετά την πανδημία καθώς λήγουν τα προγράμματα πίστης και οι πόντοι, οι ταξιδιωτικές ευκαιρίες μειώνονται δραστικά λόγω των ταξιδιωτικών διαδρόμων (άρα δυσκολεύει τη συγκέντρωση πόντων) και οι επιχειρήσεις που έκλεισαν άφησαν κενό στους πρώην πελάτες τους λίστες με τις προτιμώμενες μάρκες.
Εξετάζοντας τα τρέχοντα προγράμματα αφοσίωσης και τις τακτικές μάρκετινγκ, θα είναι σημαντικό να προσεγγίσετε αυτές τις δεσμευμένες προοπτικές.
Η σημασία των προγραμμάτων αφοσίωσης θα ενισχυθεί και θα επικυρωθεί σε νέους καταναλωτές που αναζητούν ένα «νέο αγαπημένο» προωθώντας προνόμια στους υπάρχοντες πελάτες σας και αξίες σε νέους πελάτες.