
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα ταξίδια περιπέτειας είναι στα πρόθυρα να γίνουν «μαζική αγορά», καθώς η ανοδική ζήτηση θα συνδυαστεί με αυξανόμενο αριθμό φορέων, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του διαδικτυακού ταξιδιωτικού πρακτορείου Adventure People.
Ο Chris Roche πρώην εμπορικός διευθυντής της Travel Republic και της Love Holidays, ο οποίος ίδρυσε την OTA το 2017, είπε ότι ο τομέας της περιπέτειας αναπτύσσεται ταχύτερα από κάθε άλλο και προέβλεψε έντονο ανταγωνισμό και χαμηλότερες τιμές.
«Φαίνεται να υπάρχει μεγαλύτερη επιθυμία για ταξίδια μετά τον Covid», τόνισε προσθέτοντας ότι «νομίζω ότι ο πελάτης γίνεται ο καθένας. Καλύπτουμε κάθε ηλικιακό εύρος, από τις αρχές της δεκαετίας του 20 έως και των 70 ετών, και καλύπτουμε κάθε είδους προϋπολογισμό.»
Μιλώντας στο Συνέδριο Ταξιδιών Περιπέτειας της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), είπε ότι το 60% των πελατών του Adventure People είναι γυναίκες και το 60% είναι solo ταξιδιώτες, με τους περισσότερους να είναι ηλικίας 22-51 ετών και κάτοικοι πόλης.
«Η πιο σημαντική ομάδα που έχουμε αυτή τη στιγμή είναι οι κάτω των 35 ετών με χρήματα», όσον αφορά ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο.
«Αυτή είναι μια αρκετά μεγάλη αλλαγή και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Πιθανότατα σημαίνει ότι τα ταξίδια μικρών ομάδων θα συνεχίσουν να αυξάνονται», είπε.
Τόνισε επίσης τον αυξανόμενο αριθμό ταξιδιωτών περιπέτειας στην κατηγορία «DINK» -αυτούς με «διπλό εισόδημα και χωρίς παιδιά»- καθώς και τους μεγαλύτερους εφήβους που πηγαίνουν ταξίδια με τους γονείς τους.
Οι ταξιδιώτες άνω των 55 ετών είναι επίσης βασικοί για τον τομέα της περιπέτειας, είπε η Roche, επειδή έχουν υψηλότερα επίπεδα διαθέσιμου εισοδήματος.
«Η αγορά εμπειρίας περιπέτειας βρίσκεται στο κατώφλι της μαζικής αγοράς», δήλωσε o Chris Roche.
Προέβλεψε περισσότερους εισερχόμενους στον κλάδο, αύξηση του αριθμού των συγχωνεύσεων και εξαγορών, μεγαλύτερη καινοτομία και «έναν αγώνα δρόμου για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης».
Οπως υπογράμμισε «όλοι αυτοί οι παράγοντες θα οδηγήσουν σε ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον για τους πελάτες, το οποίο θα επιταχύνει αυτή την ανάπτυξη της αγοράς. Οι τιμές θα πιεστούν προς τα κάτω».