
Σύνταξη tourismtoday.gr
Στην κύρια φάση του περνά το έργο της αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο Μετρό της Αθήνας, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης στις 7 Αυγούστου και την ολοκλήρωση των πρόδρομων εργασιών.
Οι τεχνικές εργασίες αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο Μετρό της Αθήνας, συνεχίζονται από σήμερα Τρίτη 11 Νοεμβρίου έως και τις 12 Δεκεμβρίου στο υπόγειο δίκτυο της Γραμμής 2. Το έργο, αφορά το τμήμα «Δάφνη – Νέος Κόσμος», στο οποίο θα εφαρμόζονται τις νυχτερινές ώρες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Ποιοι σταθμοί του Μετρό θα κλείνουν νωρίτερα από σήμερα
- Ειδικότερα, οι σταθμοί Νέος Κόσμος, Άγιος Ιωάννης και Δάφνη από Κυριακή έως Πέμπτη θα κλείνουν από τις 21:40 το βραδύ, 2μιση ώρες νωρίτερα από την καθορισμένη λήξη κυκλοφορίας.
- Η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 του Μετρό «Ανθούπολη – Ελληνικό» τις ώρες των εργασιών θα διεξάγεται στα τμήματα «Ελληνικό – Άγιος Δημήτριος» και «Ανθούπολη – Συγγρού Φιξ».

Τι ώρα θα αναχωρούν οι τελευταίοι συρμοί των 3 σταθμών
- Από Σύνταγμα προς Ελληνικό στις 21:40
- Από Νέο Κόσμο προς Ελληνικό στις 21:44
- Από Νέο Κόσμο προς Ανθούπολη στις 21:51
- Από Αγ. Ιωάννη προς Ελληνικό στις 21:45
- Από Αγ. Ιωάννη προς Ανθούπολη στις 21:50
- Από Δάφνη προς Ελληνικό στις 21:47
- Από Δάφνη προς Ανθούπολη στις 21:48

Πώς θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες
- Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στο τμήμα Άγιος Δημήτριος – Συγγρού Φιξ, δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ η προσωρινή, κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ13 «Φιξ – Αγ. Δημήτριος», που θα εξυπηρετεί τους κλειστούς σταθμούς Μετρό Νέο Κόσμο, Αγ. Ιωάννη και Δάφνη.
- Η Αφετηρία και το Τέρμα της ορίζεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του σταθμού Μετρό «Συγγρού Φιξ» και συγκεκριμένα επί της λεωφόρου Συγγρού δίπλα στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Εργασίες και για εγκατάσταση δικτύου 5G
Παράλληλα με τις εργασίες αντικατάστασης σιδηροτροχιών, στα ίδια σημεία θα πραγματοποιούνται και εργασίες για την εγκατάσταση δικτύου 5G.
Με τον τρόπο αυτό, δυο σημαντικές για το δίκτυο παρεμβάσεις θα εξελίσσονται ταυτόχρονα και γρήγορα, χωρίς να διαταράσσεται η λειτουργία του Μετρό συνολικά.

























