Η γνωστή retail consultant και παρουσιάστρια Mary Portas δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ταξιδέψει ξανά με τη Ryanair, έπειτα από μια δυσάρεστη εμπειρία σε πρόσφατο ταξίδι της στην Ελλάδα, τονίζοντας παράλληλα τη θετική εμπειρία που είχε με την Jet2.com.

Σε βίντεο που ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Portas περιέγραψε τις δύο αεροπορικές ως «δύο αντίθετους κόσμους» σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών.

«Δεν θα ξαναπετάξω με τη Ryanair. Η Jet2 έχει βρει τη σωστή συνταγή. Είδα δύο τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις», είπε χαρακτηριστικά.

Το περιστατικό με τη Ryanair

Η Portas ταξίδεψε με τη Ryanair στην Ελλάδα και επέστρεψε με την Jet2.com. Όπως εξήγησε, και στις δύο περιπτώσεις η αποσκευή της ξεπερνούσε ελαφρώς το επιτρεπόμενο όριο. Στον έλεγχο της Ryanair, της ζητήθηκε χωρίς περιθώριο συζήτησης να πληρώσει £50.

«Δεν υπήρχε καμία προσπάθεια να με βοηθήσουν, καμία καθοδήγηση. Ένιωσα ότι δεν ήθελα να βρίσκομαι εκεί», ανέφερε.

Η Ryanair, απαντώντας, σημείωσε ότι «η επιβάτιδα παραδέχθηκε πως η βαλίτσα της ήταν εκτός επιτρεπόμενων διαστάσεων, άρα ορθώς της ζητήθηκε χρέωση επιπλέον αποσκευής».

Η διαφορετική εμπειρία με την Jet2

Αντιθέτως, κατά την επιστροφή της με την Jet2.com, όπως είπε, η στάση του προσωπικού ήταν εντελώς διαφορετική:

«Ήμουν πάλι λίγο πάνω από το όριο, αλλά η υπάλληλος είπε ‘κανένα πρόβλημα’. Ένας άλλος υπάλληλος μας χαιρέτησε χαμογελαστά και ρώτησε αν πετάμε με την Jet2».

Η Jet2, σχολιάζοντας τη δημοσιότητα που έλαβε η εμπειρία, σημείωσε ότι τέτοιου είδους θετικά σχόλια «δεν αποτελούν έκπληξη» για τους συνεργάτες της, καθώς «οι πελάτες γνωρίζουν ότι βρίσκονται σε καλά χέρια όταν ταξιδεύουν με την Jet2holidays».