Η IBTM ανακοίνωσε τις πρώτες λεπτομέρειες του IBTM World 2022 που θα επικεντρωθεί στη «δημιουργία πολιτισμού», καθώς ο κόσμος των επιχειρηματικών εκδηλώσεων προσαρμόζεται σε ένα πιο ανόμοιο εργασιακό περιβάλλον μετά την πανδημία.

Οι διοργανωτές λένε ότι η εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στα Fira Barcelona από τις 29 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου, θα συγκεντρώσει τους παρευρισκόμενους για να ανακαλύψουν πώς οι σύγχρονες επιχειρηματικές προκλήσεις δημιουργούν ευκαιρίες σε ολόκληρο τον κλάδο και θα διερευνήσει τη σύγκλιση εκδηλώσεων και επιχειρήσεων Πολιτισμού.

Ο David Thompson , Διευθυντής Εκδηλώσεων, IBTM World, σχολιάζει:

«Οι επιχειρηματικές εκδηλώσεις επιστρέφουν για να καλύψουν το κενό που άφησαν, αλλά έχουν επίσης αυξηθεί για να καλύψουν το νέο κενό που εμφανίστηκε: το μέρος όπου ζει η επιχειρηματική κουλτούρα. Φέτος, εξετάζουμε πώς η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε, οι εμπειρίες που δημιουργούμε και οι προορισμοί που επισκεπτόμαστε δημιουργούν απεριόριστες κουλτούρες για τις επιχειρήσεις και απίστευτες δυνατότητες για εκδηλώσεις και προσφέρουν την ευκαιρία για καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα».

Ως μέρος της εστίασής του στη δημιουργία πολιτισμού, το IBTM World 2022 θα περιλαμβάνει την εισαγωγή των IBTM Cultural Roadshows. Σχεδιασμένα για να προβάλλουν διαφορετικούς πολιτιστικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο, τα Roadshows θα διερευνήσουν πώς οι προορισμοί χρησιμοποιούν τη μοναδική τους κουλτούρα για να δημιουργήσουν τεράστιες δυνατότητες για εκδηλώσεις.

Το Πρόγραμμα Γνώσης του IBTM World θα επικεντρωθεί στο βασικό πολιτιστικό θέμα της εκδήλωσης και θα περιλαμβάνει κομμάτια συνεδρίας σχετικά με τις συνδέσεις, τις επιχειρήσεις, τις καριέρες, τις επωνυμίες και τις εμπειρίες. Το IBTM Accelerate θα παρουσιάσει καινοτόμες ιδέες με μια λίστα ομιλητών που θα προσφέρουν εμπνευσμένες σύντομες ομιλίες.

Οι εκδηλώσεις δικτύωσης του IBTM World θα αντικατοπτρίζουν φέτος τη μοναδική κουλτούρα διαφορετικών προορισμών, συμπεριλαμβανομένου του εξαιρετικά δημοφιλούς Networking Hour στο πάτωμα της έκθεσης, του Club Night και της υποδοχής υποδοχής την πρώτη μέρα με φαγητό, ζωντανή μουσική και χορό.

Η Barbara Jamison-Woods , Επικεφαλής Ευρώπης, Convention Bureau στο London & Partners, σχολιάζει:

«Χαίρομαι που το θέμα του φετινού IBTM World είναι «Culture Creation», καθώς είμαστε πραγματικά τυχεροί στο Λονδίνο που έχουμε μια τόσο διαφορετική και προσιτή πολιτιστική προσφορά με τον μεγαλύτερο αριθμό δωρεάν μουσείων και γκαλερί τέχνης στον κόσμο. Ανυπομονούμε πραγματικά να εκθέσουμε με τους συνεργάτες μας για βιώσιμο ξενοδοχείο, χώρο και DMC στο IBTM World στο London Convention Bureau Stand. Θα πραγματοποιήσουμε πολλές διαδραστικές παρουσιάσεις «Τι νέο» και «Πώς να κάνουμε το Λονδίνο» για να εμπνεύσουμε όχι μόνο τους φιλοξενούμενους αγοραστές, αλλά και για να συζητήσουμε πώς εμείς και οι συνεργάτες μας μπορούμε να τους βοηθήσουμε με πρακτική και πρακτική υποστήριξη ώστε να ταιριάζουν σε όλους τους προϋπολογισμούς και τους στόχους απόδοσης επένδυσης».

Ο Grant Caplan , Πρόεδρος της Procurigence, σχολιάζει:

«Η αποστολή μας να χρησιμοποιούμε κάθε είδους συγκεντρώσεις για τη δημιουργία πολιτισμού είναι πιο σημαντική από ποτέ για τους πελάτες μας. Οι μεγάλες εταιρείες που μπορεί να έχουν λιγότερα γραφεία μετά την πανδημία αναζητούν τρόπους για να διατηρήσουν τη μοναδική τους κουλτούρα, κάτι που οι προσωπικές εκδηλώσεις μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στη διαμόρφωση και διατήρηση. Η αποστολή μας για την IBTM φέτος είναι να βρούμε εξαιρετικούς προμηθευτές όπως πάντα, καθώς και αυτούς που μπορούν να μας βοηθήσουν να προσφέρουμε δημιουργικές πολιτιστικές εμπειρίες για τους πελάτες μας».

Για να ελευθερωθεί χρόνος στα χρονοδιαγράμματα των αγοραστών ώστε να μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικές συνεδρίες και συναντήσεις κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, φέτος το Πρόγραμμα Corporate Buyer και το Πρόγραμμα σύνδεσης θα πραγματοποιηθούν την ημέρα πριν από την επίσημη έναρξη της εκδήλωσης, τη Δευτέρα 28 Νοέμβριος.