Ιδιαίτερα προβληματισμένοι εμφανίζονται οι ηγέτες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Βρετανίας, από τα δημοσιονομικά μέτρα της κυβέρνησης και τις επιπτώσεις τους στις επιχειρήσεις.

εξέφρασαν ανησυχία ότι τα δημοσιονομικά μέτρα θα αυξήσουν πιθανότατα το κόστος απασχόλησης.

Η υπουργός Οικονομικών Rachel Reeves αναμένεται να αυξήσει τους φόρους των επιχειρήσεων κατά 20 δις. λίρες, με αύξηση 2% στις εθνικές ασφαλιστικές εισφορές των εργοδοτών ως το μεγαλύτερο μέτρο αύξησης της φορολογίας πέρα ​​από την αύξηση 6,7% του Εθνικού Μισθού Διαβίωσης από τον επόμενο Απρίλιο, επιβεβαιώθηκε. εχθές.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Bay Travel,Alistair Rowland , πρόεδρος της Abta, προειδοποίησε: «Εάν η κυβέρνηση αυξήσει την εθνική ασφάλιση των εργοδοτών κατά 2% επιπλέον της αύξησης του εθνικού μισθού διαβίωσης, θα είναι μεγάλη επιτυχία για τις μικρότερες επιχειρήσεις . Το πάγιο κόστος θα είναι σημαντικά υψηλότερο. Η μισθοδοσία θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 7% από τον Απρίλιο».

Πρότεινε ότι οι επιχειρήσεις «ή θα ενοποιήσουν τον αριθμό των κεφαλαίων ή τα μπόνους», προσθέτοντας: «Θα είναι επώδυνο».

Η Julia Lo-Bue Said, διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage Travel Partnership, συμφώνησε, λέγοντας: «Οποιαδήποτε αύξηση κόστους είναι πλήγμα όταν οι επιχειρήσεις είναι ήδη συμπιεσμένες στα περιθώρια και υπάρχει τέτοια πολιτική αστάθεια.

«Είναι μια ανησυχία για τον κλάδο μας. Το αυξημένο κόστος δεν σημαίνει αύξηση των εσόδων. Πολλές επιχειρήσεις κουβαλούν χρέη και πληρώνουν υψηλότερα επιτόκια. Οι ιδιοκτήτες προσπαθούν να διαχειριστούν το χρέος και να επενδύσουν σε ανθρώπους.

«Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λάβουν δύσκολες αποφάσεις γιατί είναι δύσκολο να μετακυλίσουν αυτά τα κόστη. Σημαίνει ότι δεν μπορούν να προσθέσουν προσωπικό ή δεν μπορούν να ανταμείψουν το προσωπικό.»

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Aito, Martin Sumners,, δήλωσε: «Η κυβέρνηση είπε ότι θέλει να τονώσει την ανάπτυξη και να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις, αλλά υπάρχει ανησυχία ότι τα μέτρα στον προϋπολογισμό θα επηρεάσουν αρνητικά τις ΜΜΕ».

Προειδοποίησε ότι τα περιθώρια είναι ήδη «πολύ στενά».

Ο Rowland είπε ότι ο προϋπολογισμός θα σήμαινε ότι «το κόστος των πωλήσεων θα αυξηθεί», υποστηρίζοντας: «Πρόκειται να πουλήσετε περισσότερες διακοπές ή να αυξήσετε τις τιμές και θα μπορούσε αυτό να επηρεάσει τις πωλήσεις;»

Και πρόσθεσε: «Η αγορά τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο ήταν γενικά επίπεδη. Οι άνθρωποι ήταν στην καλύτερη περίπτωση παθητικοί. Το μεγάλο πράγμα θα είναι αυτό που θα συμβεί με το συνάλλαγμα».