Στην υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) για την υλοποίηση το 2017 και το 2018 του «Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού», που έχει εκπονήσει, προχωρεί άμεσα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα), με στόχο τη δημιουργία ενιαίας ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας και την ενίσχυση της θέσης της στη διεθνή τουριστική βιομηχανία.
Με «όχημα» την καμπάνια «Aegean Islands. Like No Other», η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έχει θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής, ενώ ταυτόχρονα εξέλιξε την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας. Στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας είναι η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας, μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνεται σε στοχευμένες αγορές στόχους.
Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας.Πηγή : www.dimokratiki.gr