Η δημιουργία περιεχομένου είναι ένα σημαντικό βήμα για να προσελκύσετε πελάτες στην επιχείρηση σας. Η παραγωγή καλής ποιότητας περιεχομένου σημαίνει κάτι περισσότερο από το να είναι το κείμενο ευανάγνωστο και κατανοητό.
Σημαίνει ότι το κείμενο θα πρέπει να είναι προσβάσιμο και να οδηγήσετε τον αναγνώστη σας μέσα από αυτό.

Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι προσβάσιμο τονίζουν οι ειδικοί, σε άτομα που χρησιμοποιούν συσκευές ανάγνωσης οθόνης, πλοήγηση με πληκτρολόγιο ή διεπαφή Braille, καθώς και άτομα με διάφορες γνωστικές δυνατότητες.

Άρα εξετάστε με προσοχή αν το μήνυμα είναι σαφές χωρίς τις εικόνες ή τα βίντεο.

Πως θα κάντε το περιεχόμενο κειμένου προσβάσιμο

  • Χρησιμοποιήστε τις επικεφαλίδες.
  • Αποφύγετε την κατευθυντική γλώσσα.
  • Δημιουργήστε μια ιεραρχία και δώστε πρώτα τις πιο σημαντικές πληροφορίες.
  • Υποδείξετε υποχρεωτικά τα πεδία με τις φόρμες με σαφήνεια.
  • Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα, σύντομες προτάσεις και παραγράφους, καμία ορολογία ή αργκό και επεξεργαστείτε τις συντμήσεις.
  • Χρησιμοποιήστε alt κείμενο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσθέσετε ένα κείμενο που περιγράφει μια εικόνα, σε περίπτωση που ένας χρήστης δεν μπορεί να δει την εικόνα.
  • Μην έχετε μεγάλη αντίθεση μεταξύ φόντου και γραμματοσειράς. Το κείμενο πρέπει να είναι εύκολο και ευχάριστο στην ανάγνωση.