Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Baby Boomers Αμερικανοί ταξιδιώτες συνεχίζουν να ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα από άλλες γενιές όταν εξερευνούν έναν νέο προορισμό, σύμφωνα με νέα έκθεση για τις ταξιδιωτικές τάσεις της Phocuswright.

  • Περίπου το 23% των Baby Boomers ξοδεύει πάνω από 6.000 δολάρια ή περισσότερο όταν βρίσκεται στον προορισμό του.
  • Αυτό συγκρίνεται με το 17% των Millennials που λένε ότι ξοδεύουν 6.000 δολάρια ή περισσότερο και το 16% της Gen Χ.
  • Οι Millennials, από την άλλη πλευρά, κυριαρχούν στην κατηγορία με τις χαμηλότερες δαπάνες όταν εξερευνούν έναν προορισμό, με το 32% να ξοδεύει 1.000 δολάρια ή λιγότερο.

Συγκριτικά, περίπου το 27% της Gen Χ και το 26% των Baby Boomers λένε ότι ξοδεύουν 1.000 δολάρια ή λιγότερο στον προορισμό τους.
Τα επίπεδα δαπανών είναι πιο συγκρίσιμα μεταξύ των γενεών στην κατηγορία δαπανών των 2.000 έως 2.999 δολαρίων.

  • Το 13% τόσο των Millennials όσο και της Gen Χ λένε ότι ξοδεύουν τόσα πολλά στον προορισμό τους.
  • Το 14% των Baby Boomers λένε ότι ξοδεύουν κι αυτοί σε αυτό το επίπεδο στον προορισμό τους.

Η νέα τεχνολογία αναδύεται ως μέθοδος πληρωμής

Μεταξύ της τεχνητής νοημοσύνης, των chatbot και της αναγνώρισης προσώπου, η νέα τεχνολογία επηρεάζει όλους τους τομείς των ταξιδιών στις μέρες μας.
Αυτό περιλαμβάνει και τον τρόπο με τον οποίο οι τουρίστες πληρώνουν για τα έξοδα τους καθώς εξερευνούν τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο.

Οι νεότεροι όπως φαίνεται, χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο νέες μορφές πληρωμής, όπως υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού και πληρωμές peer-to-peer.
Περίπου το 28% των Millennials και των νεότερων τουριστών στρέφονται σε υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού και το 18% χρησιμοποιεί πληρωμές peer-to-peer.

Ωστόσο, οι εταιρείες πιστωτικών καρτών δεν χρειάζεται να απελπίζονται. Η χρήση πιστωτικής κάρτας εξακολουθεί να αποτελεί την κυρίαρχη μέθοδο πληρωμής με μεγάλη διαφορά – με ένα εντυπωσιακό 62% των ταξιδιωτών σε όλες τις γενιές (Millennials και νεότεροι, Gen X, Baby Boomers) να πληρώνουν για τα έξοδα ταξιδιού τους με την πιστωτική τους κάρτα.

Όταν εξετάζεται ανά γενιά, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Baby Boomers ηγούνται, με το 78% να εξακολουθεί να χρησιμοποιεί πιστωτικές κάρτες, ακολουθούμενο από το 62% της Gen X και το 52% των Millennials και νεότεροι.

 

Επιλογές μεταφοράς ανά γενιά

Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να είναι πιο πιθανό να νοικιάσουν αυτοκίνητο ενώ βρίσκονται στον προορισμό τους, αλλά οι Millennials και οι νεότεροι ταξιδιώτες αξιοποιούν επίσης τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τις μεταφορές με κοινόχρηστο όχημα, νοικιάζοντας ακόμη και ποδήλατα και σκούτερ περισσότερο από άλλους.

  • Οι Millennials στρέφονται στην κοινή χρήση οχημάτων πιο σημαντικά, με το 24% να λέει ότι χρησιμοποιεί αυτή τη μορφή μεταφοράς στον προορισμό, ακολουθούμενη από το 13% της Gen X και των Baby Boomers.
  • Η ενοικίαση ποδηλάτου ή σκούτερ υστερεί σημαντικά, με το 9% των Millennials να χρησιμοποιεί αυτό το είδος μεταφοράς, ακολουθούμενο από μόλις 2% της Gen X και μόλις 1% των Baby Boomers.

Ωστόσο, η υιοθέτηση άλλων τύπων μεταφοράς έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει. Ένα σημαντικό 44% των Millennials και το 33% της Gen X εξακολουθούν να λένε ότι τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα είναι η πρώτη τους επιλογή, ακολουθούμενο από 25% για τους Baby Boomers που επιλέγουν ενοικιαζόμενα οχήματα.