
Περισσότερα είναι έτοιμοι να ξοδέψουν οι ευρωπαίου ταξιδιώτες για τις φετινές καλοκαιρινές τους διακοπές όπως αποκαλύπτει μια νέα έρευνα.
Συγκεκριμένα, ο παγκόσμιος ηγέτης της τεχνολογίας των ταξιδίων, Sabre Corporation, ρώτησε περισσότερους από 4.000 ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία που ταξίδεψαν τους τελευταίους 24 μήνες για να εντοπίσει τις αναδυόμενες τάσεις στις αγορές τους κατά τα ταξίδια, τις κρατήσεις πτήσεων, ξενοδοχεία και διαφόρων άλλων αγαθών.
Οι big spenders
Η βούληση για αύξηση των δαπανών ήταν υψηλότερη στην Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου πάνω από το 40% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ξοδεύουν περισσότερα για διακοπές αυτό το έτος – σε σύγκριση με το 28% 30% των Γερμανών. Παράλληλα, η έρευνα έδειξε ότι μόνο το 15% σχεδίαζε να μειώσει τις δαπάνες.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες ήταν επίσης πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερο από ποτέ για τις πτήσεις και τις πρόσθετες ανέσεις στα ξενοδοχεία που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία – κατά μέσο όρο € 124 (144,7 δολάρια).
Οι Βρετανοί ταξιδιώτες αποδείχτηκαν ότι είναι οι υψηλότεροι δυνητικοί καταναλωτές, πρόθυμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 161 ευρώ (187,9 δολάρια) για βοηθητικές ανέσεις στις πτήσεις και τα ξενοδοχεία- αύξηση 17% σε σχέση με το 2016.
Πού αναζητούν την καλύτερη προσφορά
Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα και στην ερώτηση για το που μπορούν να βρουν την καλύτερη προσφορά, ειδικά για τις πτήσεις, οι απαντήσεις είχαν ως εξής :
• Το 27% θα ξεκινούσε με έναν ταξιδιωτικό πράκτορα
• Το 23% από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας
• Το 17% από έναν metasearch μηχανισμός
• Το 15% από μια μηχανή αναζήτησης
• Το 10% θα ξεκινούσε πηγαίνοντας στον καλύτερο ταξιδιωτικό πράκτορα