Το μάρκετινγκ με επηρεαστές (influencers) σε social media έχει γίνει μια βασική επιλογή ψηφιακής διαφήμισης, με το Instagram να αυξάνει ιδιαίτερα τη ζήτηση ειδικευμένου περιεχομένου.

Ο λόγος που το Instagram έχει οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες επιρροής οφείλεται στην οπτική εστίαση της πλατφόρμας.

Αλλά επειδή στο μάρκετινγκ επηρεασμού δεν υπάρχουν κανόνες σχετικά με το πώς γίνεται αυτό, μπορεί να υπάρξει σύγχυση ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα βρείτε τους σωστούς επηρεαστές και το πόσα θα πληρώσετε.

 

“Χρυσάφι” πληρώνονται οι influencers στα ταξίδια

Τα ταξίδια είναι η πιο ακριβή κατηγορία επιρροής με τη μέση ταξιδιωτική θέση να κοστίζει 5.335 δολάρια.
Η δεύτερη πιο ακριβή βιομηχανία είναι η μόδα, κοστίζοντας πολύ λιγότερο στα 549 δολάρια ανά θέση.

Η Klear αποκαλύπτει σε έρευνά της -σε περισσότερα από 2.500 διαφορετικά είδη επηρεαστών- το τι χρεώνουν οι επηρεαστές στα τρία μεγάλα κοινωνικά δίκτυα (Instagram, YouTube και Facebook).

Nano influencers (500 έως 5.000 ακόλουθους)

  • Instagram: 100 δολάρια για post, 114 δολάρια για βίντεο και 43 δολάρια για story.
  • YouTube: 315 δολάρια
  • Facebook: 35 δολάρια για post

Micro influencers (5.000 έως 30.000 ακόλουθους)

  • Instagram: 172 δολάρια για post, 219 δολάρια για βίντεο και 73 δολάρια για story.
  • YouTube: 908 δολάρια
  • Facebook: 318 δολάρια για post

Power influencers (30.000 έως 500.000 ακόλουθους)

  • Instagram: 507 δολάρια για post, 775 δολάρια για βίντεο και 210 δολάρια για story.
  • YouTube: 782 δολάρια
  • Facebook: 243 δολάρια για post

Celebrity influencers (500.000+ ακόλουθους)

  • Instagram: 2.085 δολάρια για post, 3.138 δολάρια για βίντεο και 721 δολάρια για story.
  • YouTube: 3.857 δολάρια
  • Facebook: 2.400 δολάρια για post

Οι ιστορίες Instagram, πρωταγωνιστούν

Οι ιστορίες Instagram είναι μια από τις πιο καυτές τάσεις στην αγορά μάρκετινγκ. Aν και διαρκούν μόνο για 24 ώρες, η δημιουργική και εξατομικευμένη αίσθηση προσφέρει στις εταιρείες απεριόριστες ευκαιρίες σύνδεσης με το ακροατήριό τους.

 

YouTube είναι το πιο ακριβό κοινωνικό δίκτυο

Το YouTube είναι το πιο ακριβό κοινωνικό δίκτυο για μια εκστρατεία επιρροής. Κυρίως λόγω της προσπάθειας που απαιτείται για τη δημιουργία περιεχομένου βίντεο. Αυτό μόνο μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να καταλάβουν εάν θέλουν να ενσωματώσουν αυτήν την πλατφόρμα στην καμπάνια τους.
Όμως, για όσους θέλουν να εκμεταλλευτούν το περιεχόμενο βίντεο στη στρατηγική τους, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα βίντεο μεγάλης διάρκειας είναι κατά μέσο όρο 2 φορές πιο ακριβά από τα βίντεο μικρού μήκους, με τιμές στα 1.234 δολάρια και 656 αντίστοιχα.

Ποια χώρα πληρώνει τα περισσότερα στους επηρεαστές

Σύμφωνα με το Influence.co και την τιμολόγηση ανά περιοχή, η πιο ακριβή χώρα εκστρατείας επιρροής είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ). Χρεώνουν κατά μέσο όρο 274 δολάρια ανά θέση, 25% υψηλότερο από το μέσο ποσοστό στις ΗΠΑ η οποία έχει το σημαντικότερο ποσοστό των λογαριασμών Instagram παγκοσμίως.

Άνδρες VS γυναικών και η…μισθολογική ανισότητα

Αν και οι γυναίκες αποτελούν το 77% του μάρκετινγκ επηρεασμού οι άνδρες influencers πληρώνονται περισσότερο.
Στα social media οι γυναίκες χρεώνουν κατά μέσο όρο 351 δολάρια, ενώ οι άνδρες χρεώνουν 459 δολάρια.