Σχεδόν τα δύο τρίτα των Βρετανών αισθάνονται άβολα να πάνε σε μπαρ ή παμπ. Το αντίστοιχο ποσοστό τον Οκτώβριο ήταν 52%. Παράλληλα, πάνω από το μισό (57%) αισθάνονται άβολα με το φαγητό σε ένα εστιατόριο, από 37% τον Οκτώβριο.

Αυτά προκύπτουν από τον πρόσφατο δείκτη καταναλωτών της εταιρείας ΕΥ, με τη συμμετοχή πάνω από 1.000 καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το 37% σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα για υπηρεσίες ψυχαγωγίας εκτός σπιτιού έναντι 26% τον Οκτώβριο.

Το 43% σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα για διακοπές μετά το Covid-19, από 31% τον Οκτώβριο.

Πάνω από τους μισούς πιστεύουν ότι ο ιός θα σταματήσει να επηρεάζει την καθημερινή τους ζωή μόνο μετά τον εμβολιασμό του περισσότερου πληθυσμού.

Εργασία

  • Ο δείκτης διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τέταρτο (24 τοις εκατό) των ερωτηθέντων αναμένουν να εργάζονται πιο συχνά από το σπίτι πιο μακροπρόθεσμα.
  • Το ένα πέμπτο (20%) αναμένουν να ταξιδεύουν λιγότερο για εργασία.

Επιστροφή στα ξενοδοχεία

Η έρευνα της EY δείχνει ότι η όρεξη του καταναλωτή να επιστρέψει σε χώρους φιλοξενίας και αναψυχής δεν καθοδηγείται μόνο από θέματα υγείας και ασφάλειας.

Επηρεάζεται επίσης εν μέρει από τις προσδοκίες ότι η εμπειρία των πελατών θα χρειαστεί χρόνο για να επιστρέψει στο φυσιολογικό.

Η πλειοψηφία (69%) των καταναλωτών αναμένει ότι θα χρειαστούν μήνες ή περισσότερο προτού τα εστιατόρια ή τα μπαρ επιστρέψουν στο φυσιολογικό.

Το 42% αναμένει ότι η εμπειρία τους για φαγητό έξω θα επιδεινωθεί μακροπρόθεσμα.