
Με ταχείς ρυθμούς αναπτύσσονται οι σημαντικότερες ξενοδοχειακές εταιρείες παγκοσμίως σε Ασία-Ειρηνικό, με σχεδόν τα μισά από τα νέα ξενοδοχεία στο στάδιο ανάπτυξης να αφορούν σε πέντε ομίλους, συμπεριλαμβανομένων των Marriott, Accor, IHG, Hilton και Wyndham. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της CBRE Asia Pacific.
Ειδικότερα, η ανάπτυξη των δωματίων των εν λόγω ξενοδοχειακών brands στην Ασία-Ειρηνικό έχει ως εξής :
- Marriott (60.566 δωμάτια).
- Αccor (47.052 δωμάτια).
- IHG (34.227 δωμάτια).
- Hilton (31.606 δωμάτια).
- Wyndham (21.455 δωμάτια)
Αυτοί οι πάροχοι συνεχίζουν να επενδύουν σε προγράμματα επιβράβευσης και εξειδικευμένους τομείς για να κατακτήσουν μερίδιο αγοράς ενώ επεκτείνουν σημαντικά τις τεχνολογικές τους δυνατότητες.
Βασικές τάσεις:
Οι μεγάλοι παγκόσμιοι ξενοδοχειακοί φορείς εκμετάλλευσης συνεχίζουν να επεκτείνονται γρήγορα σε όλη την Ασία-Ειρηνικό, με αυξημένη έμφαση στις επωνυμίες lifestyle. Με τους «5 μεγάλους» παρόχους να επεκτείνουν το μερίδιό τους στην παγκόσμια αγορά από 20% σε 24% τα τελευταία έξι χρόνια, η εν λόγω τάση πρόκειται να συνεχιστεί καθώς η ώθηση για μεγαλύτερη η παρουσία σε όλα τα τμήματα συνεχίζεται.
Διατηρούν τα ημερήσια επιτόκια υψηλά ως αποτέλεσμα της περιορισμένης προσφοράς, της αυξημένης ζήτησης και του αυξανόμενου κόστους εργασίας.
Η υιοθέτηση πρωτοβουλιών βιωσιμότητας και ESG συνεχίζεται. Ως εκ τούτου, ξενοδοχεία με ισχυρές πρωτοβουλίες ESG πρόκειται να έχουν καλύτερη απόδοση.
Η Σιγκαπούρη κατέγραψε τα υψηλότερα επίπεδα πληρότητας ξενοδοχείων στην Ασία-Ειρηνικό από τον Απρίλιο του 2024 έως και σήμερα. Η πληρότητα ξεπέρασε το 83,8% τον Μάρτιο, ελαφρώς κάτω από το 84,3% που παρατηρήθηκε τον ίδιο μήνα του 2019.


























