
Την ανάγκη οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να γίνουν πιο επιδραστικοί και συμβουλευτικοί από ποτέ, μέσα σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει ολοένα μεγαλύτερο ρόλο στην ταξιδιωτική έμπνευση και τις κρατήσεις, υπογράμμισε ο CEO της Travel Counsellors, Steve Byrne, μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας στο Λίβερπουλ.
Ο Byrne τόνισε ότι οι επαγγελματίες καλούνται να συνδυάσουν τη δύναμη της τεχνολογίας με τον ανθρώπινο παράγοντα, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια αγορά που αλλάζει ταχύτατα.
«Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι πρέπει να “επικαλύψουν” την τεχνητή νοημοσύνη με την ανθρώπινη επαφή», σημείωσε χαρακτηριστικά. «Αν το μόνο που προσφέρουμε είναι κάτι που δημιουργήθηκε από μια μηχανή, τότε ο πελάτης μπορεί απλώς να απευθυνθεί στη μηχανή».

Στο συνέδριο παρουσιάστηκε επίσης ο νέος ψηφιακός βοηθός “TC Co-Pilot”, ένα καινοτόμο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που θα ενσωματωθεί στην πλατφόρμα κρατήσεων της Travel Counsellors. Όπως εξήγησε ο Chief Technology Officer της εταιρείας, Jon Bauer, το εργαλείο θα προσφέρει στους πράκτορες υποστήριξη σε εργασίες όπως σχεδιασμό ταξιδιωτικών προγραμμάτων, έρευνα ξενοδοχείων, δημιουργία marketing υλικού και διαχείριση περιεχομένου για social media.
Παρόλα αυτά, ο Byrne ξεκαθάρισε ότι η επιτυχία των ταξιδιωτικών γραφείων θα συνεχίσει να βασίζεται στη διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη. «Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει πολλά, αλλά δεν μπορεί να αναπαράγει την εμπιστοσύνη και τη φιλική σχέση που δημιουργείται ανάμεσα σε έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο και τον ταξιδιώτη», υπογράμμισε.
Ο επικεφαλής της Travel Counsellors κάλεσε τους πράκτορες να είναι πιο ενεργητικοί και προσωποποιημένοι στην επικοινωνία με τους πελάτες τους. «Μην περιμένετε να σας καλέσουν. Πάρτε την πρωτοβουλία, προτείνετε κάτι που φτιάξατε ειδικά για εκείνους, δείξτε ότι τους γνωρίζετε και νοιάζεστε», είπε, τονίζοντας τη σημασία της προσωποποιημένης εμπειρίας και της ανθρώπινης φροντίδας στην εποχή της αυτοματοποίησης.
Κλείνοντας, ο Byrne επισήμανε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν αποτελεί απειλή, αλλά ευκαιρία για όσους τη χρησιμοποιούν σωστά. «Είναι ένα εργαλείο. Αν δεν το αξιοποιήσεις, κινδυνεύεις να μείνεις πίσω. Αν όμως το χρησιμοποιήσεις για να ενισχύσεις αυτό που σε κάνει μοναδικό — την ανθρώπινη επαφή — τότε έχεις ήδη το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

























