Σύνταξη tourismtoday.gr

Η κατανόηση των προτιμήσεων επικοινωνίας των επισκεπτών και η δέσμευση με τους όρους τους είναι το κλειδί για την άνοδο στις πωλήσεις στο ξενοδοχείο, σύμφωνα με μελέτη της Plusgrade.

Από email και SMS έως συνομιλίες στη ρεσεψιόν, η πολυκαναλική προσέγγιση και η τεχνολογία μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των επισκεπτών, να αυξήσουν τα έσοδα και να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες που ξεχωρίζουν το ξενοδοχείο σας.

Τα δεδομένα αφηγούνται μια συναρπαστική ιστορία για το πώς αρέσει στους σημερινούς επισκέπτες να μαθαίνουν για αναβαθμίσεις και ειδικές προσφορές και τι μπορείτε να κάνετε για να τους συναντήσετε εκεί που βρίσκονται.

Ψηφιακά και κινητά κανάλια σε άνοδο

Το email (51%) και οι συνομιλίες στη ρεσεψιόν (49%) εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των προτιμώμενων καναλιών.
Ωστόσο, τα δεδομένα δείχνουν ότι τα νεότερα ψηφιακά κανάλια όπως το WhatsApp, τα SMS, ακόμη και οι επικοινωνίες στο δωμάτιο αυξάνονται σε δημοτικότητα.

Πουθενά αυτή η τάση δεν είναι πιο εμφανής από ό,τι μεταξύ των νεότερων δημογραφικών ομάδων, με τους επισκέπτες ηλικίας 18 έως 34 ετών να προτιμούν:

  • Περισσότερο κείμενο και SMS (4% πάνω από τον μέσο όρο της ομάδας), ειδοποιήσεις εφαρμογών (6% πάνω από το μέσο όρο) και επικοινωνίες στο δωμάτιο όπως κωδικούς QR και οθόνες καλωσορίσματος τηλεόρασης (8% πάνω από το μέσο όρο).
  • Το νεότερο τμήμα των επισκεπτών έχει περισσότερες από διπλάσιες πιθανότητες να προτιμήσει τις επικοινωνίες εντός εφαρμογής και εντός του δωματίου σε σύγκριση με τους επισκέπτες ηλικίας 65 ετών και άνω.
  • Η ηλικιωμένη ομάδα δείχνει έντονη προτίμηση στην επικοινωνία μέσω email, με το 58% να προτιμά αυτή τη μέθοδο, το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων.

Αυτή η αλλαγή σηματοδοτεί μια αυξανόμενη ζήτηση για ταχύτερη, πιο άμεση επικοινωνία. Οσοι θέλουν να συνδεθούν με νεότερους επισκέπτες πρέπει να στραφούν σε ψηφιακά και φιλικά προς κινητά κανάλια για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των ταξιδιωτών που γνωρίζουν την τεχνολογία.

Οι περιφερειακές προτιμήσεις επικοινωνίας έχουν σημασία

  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κυριαρχεί στις προτιμήσεις επικοινωνίας, με το 64% να το επιλέγει έναντι άλλων καναλιών, 13% υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
    Ταυτόχρονα, οι Βρετανοί τουρίστες έχουν 9% λιγότερες πιθανότητες προτίμησης -από εκείνους σε άλλες περιοχές- να λαμβάνουν προσφορές μέσω της ρεσεψιόν.
  • Η άνοδος του WhatsApp και των SMS είναι πιο έντονη μεταξύ των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, όπου το 40% τθέλει να ενημερώνεται για ειδικές προσφορές και αναβαθμίσεις μέσω μηνυμάτων κειμένου.
  • Η Γαλλία δεν είναι πολύ πίσω, καθώς το 25% των επισκεπτών επιλέγει SMS.
  • Στη Γερμανία, το 26% προτιμά τις ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής (5% υψηλότερο από τον μέσο όρο).

Βελτιστοποίηση email για μέγιστο αντίκτυπο

Παρά το γεγονός ότι το email είναι το πιο δημοφιλές κανάλι επικοινωνίας, μόνο 1 στους 5 επισκέπτες του ξενοδοχείου θυμάται ότι έλαβε μια προσφορά αναβάθμισης.

Αυτό υποδηλώνει μια ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να κάνουν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πιο αποτελεσματικό κανάλι για αύξηση των πωλήσεων, ειδικά σε μια εποχή όπου οι τεχνολογικές λύσεις διευκολύνουν την αυτοματοποίηση και την αποστολή εξατομικευμένων προσφορών μέσω email.

Με τις σημερινές πλατφόρμες που βασίζονται σε δεδομένα, τα ξενοδοχεία μπορούν να προχωρήσουν πέρα από τις παραδοσιακές, απλές προσεγγίσεις για να διασφαλίσουν ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ξεχωρίζουν και έχουν απήχηση στους επισκέπτες.

Καθώς οι ψηφιακές προτιμήσεις εξελίσσονται σε μια ποικιλία καναλιών, το email παραμένει ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέγγιση του ευρύτερου κοινού.
Η χρήση της τεχνολογίας για τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε ένα κανάλι που χρησιμοποιείται συνήθως σε συνεπή οδηγό βοηθητικών εσόδων.

Εύκολη ενσωμάτωση και γρήγορα αποτελέσματα

Η εφαρμογή μιας στρατηγικής πολλαπλών καναλιών upsell δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία που ενσωματώνεται άψογα με τα υπάρχοντα συστήματα PMS.

Οι σημερινές πλατφόρμες έχουν κατασκευαστεί για να ελαχιστοποιούν το χρόνο διακοπής λειτουργίας και να εξαλείφουν την ανάγκη για εκτεταμένη εκπαίδευση, διευκολύνοντας τα ξενοδοχεία να ξεκινήσουν χωρίς να διακόπτουν τις καθημερινές λειτουργίες.

Με αυτά τα εργαλεία, τα ξενοδοχεία μπορούν να τμηματοποιήσουν και να στοχεύσουν επισκέπτες σε μια σειρά καναλιών, από μηνύματα κειμένου και SMS, ειδοποιήσεις εφαρμογών και επικοινωνίες στο δωμάτιο, έως παλιές καλές συνομιλίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ρεσεψιόν.

Είτε ο καλεσμένος σας είναι ένας 70χρονος Γερμανός που κάνει check-in στη ρεσεψιόν είτε ένας Αμερικανός Millennial που κάνει κύλιση στο τηλέφωνο του σε ένα Uber καθοδόν προς το αεροδρόμιο, μπορείτε να τους προσεγγίσετε στα κανάλια που χρησιμοποιούν και εμπιστεύονται περισσότερο.

Και μην ξεχνάτε τη δύναμη της ρεσεψιόν. Ενώ τα ψηφιακά κανάλια αυξάνονται, η ρεσεψιόν παραμένει ένα ζωτικό σημείο επαφής για τους επισκέπτες.

Δώστε στο προσωπικό σας την κατάλληλη εκπαίδευση και εργαλεία για να προσφέρει αναβαθμίσεις και αποκλειστικές προσφορές κατά τη διαδικασία του check-in και μετατρέψτε τις πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπιδράσεις σε ισχυρές ευκαιρίες ανοδικών πωλήσεων.

Όλα επιστρέφουν στην εξατομίκευση

Οι μέρες των γενικών στρατηγικών επικοινωνίας ανήκουν στο παρελθόν. Οι σημερινοί επισκέπτες αναμένουν εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις και τα ξενοδοχεία που τους συναντούν μέσω των καναλιών που προτιμούν -είτε πρόκειται για email, γραπτά μηνύματα είτε πρόσωπο με πρόσωπο στη ρεσεψιόν- θα είναι κερδισμένα.

Υιοθετώντας μια προσέγγιση πολλαπλών καναλιών και επενδύοντας σε τεχνολογία που βασίζεται σε δεδομένα, το ξενοδοχείο σας μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών, να αυξήσει τα βοηθητικά έσοδα και να παραμείνει μπροστά από το παιχνίδι για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών.
Το ζητούμενο είναι να θέσετε ένα πρότυπο με αξέχαστες εμπειρίες που κάνουν τους επισκέπτες να επιστρέφουν για περισσότερα.