
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Αμερικανοί αναζητούν επωνυμίες που προσφέρουν περισσότερη αξία στην τιμή (MVP) στην κράτηση για ταξίδια, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Deloitte.
Αν και αξία συνδέεται με την τιμή, η ποιότητα είναι ο κορυφαίος παράγοντας της που εξετάζεται πριν από τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία και εστιατόρια.
Το 40% πιστεύει πως η αξία μιας μάρκας πηγάζει από παράγοντες διαφορετικούς από την τιμή. Οι επωνυμίες που προσφέρουν επιπλέον αξία έχουν υψηλότερη πρόθεση αγοράς και αυξάνουν το μερίδιο τους με την πάροδο του χρόνου.
Οι αντιλήψεις τους για την καλή σχέση ποιότητας-τιμής και τις δίκαιες τιμές απορρέουν από τις διαρκείς επιπτώσεις των πρόσφατων πληθωριστικών σοκ και των συνεχιζόμενων οικονομικών αντιξοοτήτων.
Ως αποτέλεσμα, η συμπεριφορά που βασίζεται στην αξία φαίνεται όχι μόνο να είναι πιο διαδεδομένη, αλλά και φαινομενικά πιο βαθιά ριζωμένη σε όλα τα δημογραφικά στοιχεία.
Πλέον οι Αμερικανοί εξετάζουν τις αγορές τους, απαιτώντας περισσότερα για τα χρήματα τους.
- Η αναζήτηση αξίας έχει αυξηθεί σε συχνότητα (4 στους 10), για τους τουρίστες από τις ΗΠΑ.
- Περίπου το ένα τέταρτο αναζητά οικονομικά καταλύματα (29%) και αεροπορικές εταιρείες (24%).
- Το 51% περιμένει μια προσφορά πριν κάνει κράτηση.
Σχεδόν οι μισοί (49%) της Gen Χ και 43% των Baby Boomers ακολουθούν την τάση, αμφισβητώντας την αντίληψη ότι οι οικονομικές πιέσεις συμβάλλουν στην αναζήτηση περισσότερης αξίας από τις νεότερες γενιές (Millennials 40% και Gen Z 44%).
Η αναζήτηση αξίας έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στους Αμερικανούς με υψηλότερο εισόδημα (200.000 δολάρια ή περισσότερο).
Όπως υπογραμμίζεται οι τουριστικές εταιρείες που ορίζουν σωστά τις τιμές και ενισχύουν τις αντιλήψεις για την αξία τους θα προσελκύσουν πιο εύκολα πελάτες, θα αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους τους και θα χτίσουν μακροπρόθεσμη πίστη.