Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο κατακερματισμός του περιεχομένου συμβάλλει σε υψηλότερα κόστη στα πρακτορεία διαχείρισης ταξιδιών και δημιουργεί πίεση στις εμπειρίες πελατών, σύμφωνα με νέα έρευνα της Sabre.

  • Το 91% των εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών (TMC) χρησιμοποιεί πλέον τέσσερα ή περισσότερα συστήματα κρατήσεων.
  • Σχεδόν το 90% διαχειρίζεται τέσσερις ή περισσότερες ενσωματώσεις API.
  • Το 50% χρησιμοποιεί επτά ή περισσότερα συστήματα για κρατήσεις.
  • Το 10% διαθέτει 10 ή περισσότερα συστήματα ως μέρος του τεχνολογικού του πακέτου.

Το 75% των TMC δήλωσε ότι ο αριθμός των συνδέσεων περιεχομένου έχει αυξηθεί τα τελευταία τρία χρόνια. Η έρευνα υποδηλώνει ότι αυτό το πρόσθετο «τεχνολογικό βάρος» ασκεί πίεση στους πόρους τους.

Περισσότεροι από τους μισούς είπαν ότι η διαχείριση πολλαπλών συνδέσεων περιεχομένου δημιουργεί «ανεπιθύμητη πολυπλοκότητα», αυξάνει το λειτουργικό κόστος και επηρεάζει αρνητικά τόσο τη συνέπεια των υπηρεσιών όσο και τη διατήρηση των εργαζομένων.

Το 80% εκτιμά ότι η ενοποιημένη πρόσβαση σε API μέσω ενός ενιαίου συστήματος κρατήσεων θα μείωνε το κόστος.

Η τεχνητή νοημοσύνη στην επίλυση προβλημάτων κατακερματισμού

  • Πάνω από το 90% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί να βελτιώσει τόσο την παραγωγικότητα όσο και την εμπειρία των πελατών.
  • Σχεδόν το 80% έχει ήδη εφαρμόσει μια λύση τεχνητής νοημοσύνης.
  • Το 40% δήλωσε ότι με την AI έχει ήδη δει θετικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα των πρακτόρων.
  • Το 41%, εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της AI στο εργατικό δυναμικό, με την έρευνα να τονίζει την ανάγκη για «υπεύθυνη εφαρμογή».