
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο κατακερματισμός του περιεχομένου συμβάλλει σε υψηλότερα κόστη στα πρακτορεία διαχείρισης ταξιδιών και δημιουργεί πίεση στις εμπειρίες πελατών, σύμφωνα με νέα έρευνα της Sabre.
- Το 91% των εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών (TMC) χρησιμοποιεί πλέον τέσσερα ή περισσότερα συστήματα κρατήσεων.
- Σχεδόν το 90% διαχειρίζεται τέσσερις ή περισσότερες ενσωματώσεις API.
- Το 50% χρησιμοποιεί επτά ή περισσότερα συστήματα για κρατήσεις.
- Το 10% διαθέτει 10 ή περισσότερα συστήματα ως μέρος του τεχνολογικού του πακέτου.
Το 75% των TMC δήλωσε ότι ο αριθμός των συνδέσεων περιεχομένου έχει αυξηθεί τα τελευταία τρία χρόνια. Η έρευνα υποδηλώνει ότι αυτό το πρόσθετο «τεχνολογικό βάρος» ασκεί πίεση στους πόρους τους.
Περισσότεροι από τους μισούς είπαν ότι η διαχείριση πολλαπλών συνδέσεων περιεχομένου δημιουργεί «ανεπιθύμητη πολυπλοκότητα», αυξάνει το λειτουργικό κόστος και επηρεάζει αρνητικά τόσο τη συνέπεια των υπηρεσιών όσο και τη διατήρηση των εργαζομένων.
Το 80% εκτιμά ότι η ενοποιημένη πρόσβαση σε API μέσω ενός ενιαίου συστήματος κρατήσεων θα μείωνε το κόστος.
Η τεχνητή νοημοσύνη στην επίλυση προβλημάτων κατακερματισμού
- Πάνω από το 90% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί να βελτιώσει τόσο την παραγωγικότητα όσο και την εμπειρία των πελατών.
- Σχεδόν το 80% έχει ήδη εφαρμόσει μια λύση τεχνητής νοημοσύνης.
- Το 40% δήλωσε ότι με την AI έχει ήδη δει θετικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα των πρακτόρων.
- Το 41%, εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της AI στο εργατικό δυναμικό, με την έρευνα να τονίζει την ανάγκη για «υπεύθυνη εφαρμογή».