
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο νέος πρόεδρος του Club Med, Stéphane Maquaire, φιλοδοξεί να έχει «όλο και περισσότερους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο» για κρατήσεις όχι μόνο σε χειμερινούς χιονισμένους προορισμούς, αλλά σε καλοκαιρινά ηλιόλουστα θέρετρα.
Καθώς η εταιρεία γιόρταζε την 75η επέτειο της με πιστούς πελάτες και προσωπικό στο Λονδίνο, τα στελέχη περιέγραψαν τις προτεραιότητες τους ως εξής: «Συνεχίστε να αναβαθμίζετε» την ποιότητα των προσφορών, επιταχύνετε την ανάπτυξη προσθέτοντας νέα θέρετρα και επιστρέψτε στην εστίαση σε Μεσόγειο.
Ο Stéphane Maquaire, ο οποίος εντάχθηκε στην all-inclusive επωνυμία πριν από δύο μήνες υπογράμμισε ότι η Βρετανία είναι «πολύ σημαντική» για την Club Med ως μία από τις πέντε κορυφαίες διεθνείς αγορές της και η δεύτερη καλύτερη επίδοση σε χειμερινά θέρετρα μετά τη Βραζιλία.
Πρόσθεσε ότι ο πάροχος «χρειάζεται να βασιστεί σε ταξιδιωτικούς πράκτορες» περισσότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο από ό,τι σε άλλες αγορές, για να επιτύχει τους στόχους ανάπτυξης του, να αποκτήσει μια μεγαλύτερη και ευρύτερη πελατειακή βάση και να βοηθήσει στην προσέλκυση κρατήσεων καθώς νέα θέρετρα έρχονται στο προσκήνιο, όπως το Club Med Beach & Safari, το οποίο ανοίγει στη Νότια Αφρική τον Ιούλιο του 2026.
Περίπου το 30% των πωλήσεων του Club Med στο Ηνωμένο Βασίλειο προέρχεται επί του παρόντος από το εμπόριο. Και ενώ η πλειονότητα από το εμπόριο αφορά χιονισμένους προορισμούς, οι κρατήσεις σε ηλιόλουστους έχουν αυξηθεί 16% μέχρι στιγμής φέτος, «ξεπερνώντας» την άνοδο σε αυτούς με χιόνι.
Ο πάροχος κατέγραψε αύξηση 6% στις εμπορικές πωλήσεις ηλιόλουστων θέρετρων από το Ηνωμένο Βασίλειο στα κέρδη της για το πρώτο εξάμηνο του έτους, ενώ την ίδια περίοδο κατέγραψε άνοδο 32% στις κρατήσεις μεγάλων ομάδων.