
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι αγοραστές ταξιδιών αναγνώρισαν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) ως την κορυφαία τάση που θα διαμορφώσει το μέλλον της προμήθειας, αν και μια ισχυρή πλειοψηφία δεν την αξιοποιεί ακόμη προγράμματα της, σύμφωνα με νέα έρευνα της BCD Travel.
- Το 61% (από Βόρεια Αμερική και Ευρώπη) είπε ότι η αυξημένη χρήση της ΑΙ και του αυτοματισμού θα διαμορφώσει το μέλλον της εύρεσης ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ποσοστό υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη επιλογή.
- Μόνο το 14%, δήλωσε ότι την χρησιμοποιεί σε «κάποιο βαθμό» στη διαδικασία προμήθειας, για εφαρμογές όπως η έρευνα αγοράς, η διαχείριση αιτημάτων για προτάσεις, η σύνταξη συμβάσεων και η αξιολόγηση της απόδοσης των προμηθευτών.
- Το 1% την χρησιμοποιεί«εκτεταμένα» στην προμήθεια.
Άλλες τάσεις που οι αγοραστές χαρακτηρίζουν ως τους μεγαλύτερους παράγοντες που διαμορφώνουν το μέλλον της προμήθειας περιλαμβάνουν πολυετείς συμφωνίες με προμηθευτές (46%) και μια στροφή προς τη δυναμική τιμολόγηση και τη συνεχή προμήθεια (45%).
Ο έλεγχος του κόστους και η εξοικονόμηση είναι μακράν οι μεγαλύτερες προτεραιότητες για τους αγοραστές στην αναζήτηση υπηρεσιών.
Το 86% είπε πως είναι από τις κορυφαίες προτεραιότητες της στρατηγικής προμηθειών της ταξιδιωτικής τους ομάδας, σχεδόν 50 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα από τις επόμενες υψηλότερες επιλογές. Αυτές είναι η συλλογή δεδομένων ποιότητας από τους προμηθευτές (38%), η συμμόρφωση με τις συμβάσεις (36%) και η μείωση του αριθμού των προμηθευτών για καλύτερη μόχλευση (31%).
Η τιμολόγηση ήταν επίσης στην κορυφή της λίστας με τις προκλήσεις προμήθειας για τους αγοραστές, με το 45% να αναφέρει το υψηλό κόστος και το 41% να λέει ότι οι διακυμάνσεις των τιμών ήταν μεταξύ των τριών κορυφαίων προκλήσεων προμήθειας.















