
Με νέα διαφημιστική εκστρατεία διάρκειας επτά εβδομάδων με τίτλο «OMGB : Home of amazing moments», η VisitBritain στοχεύει στη προσέλκυση περισσότερων Ινδών τουριστών, προβάλλοντας τις εμπειρίες που οι επισκέπτες μπορούν να έχουν στη Μεγάλη Βρετανία. Η νέα εκστρατεία μάρκετινγκ θα χρησιμοποιήσει ψηφιακές διαφημίσεις σε εξωτερικούς χώρους σε τοποθεσίες «κλειδιά» στο Δελχί και τη Βομβάη.
«Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που συμβαίνουν μεταξύ των εθνών και των περιφερειών μας φέτος από λογοτεχνικές επετείους μέχρι μεγάλα αθλητικά γεγονότα. Αναδεικνύοντας τις απίστευτες εμπειρίες που προσφέρονται στη Μεγάλη Βρετανία θέλουμε να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες από την Ινδία να έρθουν και να ανακαλύψουν τις δικές τους μοναδικές στιγμές», δήλωσε ο διευθυντής του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού για την Ασία και τον Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, Sumathi Ramanathan.
Παράλληλα, τα τελευταία τριμηνιαία στοιχεία δείχνουν ότι, από τον Ιούλιο έως Σεπτεμβρίου του 2016 οι Ινδοί επισκέπτες ξόδεψαν GBP142 εκατομμύρια (US $ 178 εκατ) στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυξημένα κατά 14% από έτος σε έτος. Η αύξηση αυτή προήλθε, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των επισκεπτών ήταν σχεδόν αμετάβλητος.