Η Ελλάδα και η Αθήνα περιλαμβάνονται στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς για τους Ινδούς ταξιδιώτες το 2025, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα από τον ασφαλιστικό και ταξιδιωτικό κλάδο που παρουσίασε το Travel and Tour World.

Μαζί με χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Νορβηγία, η Ελλάδα σημειώνει εντυπωσιακή αύξηση στην επισκεψιμότητα από την ινδική αγορά, γεγονός που συνοδεύεται από έντονη ζήτηση για ολοκληρωμένα πακέτα ταξιδιωτικής ασφάλισης.

Η αύξηση οφείλεται σε βελτιωμένη αεροπορική συνδεσιμότητα, στην αυξανόμενη επιθυμία των Ινδών ταξιδιωτών για μοναδικές ευρωπαϊκές εμπειρίες, καθώς και στον σημαντικό αριθμό απευθείας πτήσεων από την Ινδία προς πόλεις όπως η Αθήνα.

Η ασφάλεια γίνεται προτεραιότητα για τους Ινδούς ταξιδιώτες

Με την αύξηση των μοναχικών ταξιδιών και κυρίως των ταξιδιών γυναικών, οι Ινδοί επιλέγουν πλέον ασφαλιστικά προγράμματα με κάλυψη για ιατρικές έκτακτες ανάγκες, ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων. Μάλιστα, 1 στους 5 επιλέγει πλέον πακέτα που επιστρέφουν τα τέλη σε περίπτωση απόρριψης θεώρησης (visa), καθώς το 2023 απορρίφθηκε περίπου το 15% των αιτήσεων visa προς χώρες της Σένγκεν, με κόστος που ξεπέρασε τα 12 εκατ. ευρώ.

Ενδεικτικά, 62% των Ινδών ταξιδιωτών επιλέγουν πλέον καλύψεις άνω των $250.000, ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες στρέφονται σε πακέτα που υπερβαίνουν τα $500.000, καλύπτοντας ακόμη και χρόνιες παθήσεις.

Η Ελλάδα ως κορυφαίος προορισμός Σένγκεν

Στην κατάταξη των δημοφιλέστερων προορισμών Σένγκεν για την ινδική αγορά, η Ελλάδα και ιδιαίτερα η Αθήνα διακρίνονται ως ανερχόμενες επιλογές τόσο για ταξίδια αναψυχής όσο και για πολιτιστικό τουρισμό. Παράλληλα, η άνοδος του τουρισμού περιπέτειας σε προορισμούς όπως τα ελληνικά νησιά συμβάλλει στην προτίμηση ειδικών πακέτων ασφάλισης που καλύπτουν δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους.

Εποχικότητα και προφίλ ταξιδιωτών

Η αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης παρουσιάζει κορύφωση από Φεβρουάριο έως Απρίλιο, καθώς οι περισσότεροι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές αποδράσεις. Οι Millennials και η Γενιά X κυριαρχούν στη ζήτηση, αναζητώντας ευέλικτα πακέτα που καλύπτουν τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά ταξίδια.

Καθώς η Ινδική αγορά εξερευνά όλο και περισσότερο τη Νότια Ευρώπη και τη Μεσόγειο, η Ελλάδα εδραιώνεται ως ένας από τους βασικότερους πόλους έλξης, ενισχύοντας το τουριστικό της αποτύπωμα και ταυτόχρονα ωφελώντας τον ασφαλιστικό τομέα και τις υποστηρικτικές υπηρεσίες.