![Autohellas Hertz[13055]](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2022/03/Autohellas-Hertz13055-696x464.jpg)
Η Hertz ανακοίνωσε τα καλύτερα αποτελέσματα τριμήνου των δύο τελευταίων ετών, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια ενισχύει την αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων για επαγγελματικούς και τουριστικούς σκοπούς.
Η Hertz κατέγραψε σημαντική βελτίωση της κερδοφορίας κατά 0,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο δεύτερο τρίμηνο του 2025 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η αύξηση αυτή αποδίδεται στη βελτιωμένη διαχείριση στόλου, την υψηλότερη αξιοποίηση οχημάτων και τη βελτιωμένη εμπειρία πελατών.
Η εταιρεία πέτυχε ποσοστό αξιοποίησης στόλου 83%, αυξημένο κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2024. Στις ΗΠΑ, σχεδόν το 80% του στόλου της Hertz είναι ηλικίας κάτω του ενός έτους, προσφέροντας στους πελάτες νεότερα μοντέλα με σύγχρονες δυνατότητες. Το στρατηγικό μοντέλο «Buy Right, Hold Right, Sell Right» κράτησε τα έξοδα απόσβεσης σε χαμηλά επίπεδα, στα 251 δολάρια ανά όχημα ανά μήνα, διασφαλίζοντας ανταγωνιστικές τιμές για τους πελάτες.
Οι πωλήσεις μεταχειρισμένων οχημάτων σε πελάτες σημείωσαν επίσης αύξηση, με τις υψηλότερες πωλήσεις δευτέρου τριμήνου των τελευταίων πέντε ετών, εν μέρει χάρη σε απευθείας κανάλια πώλησης στους καταναλωτές. Τα καλά συντηρημένα οχήματα με πλήρες ιστορικό συντήρησης προσελκύουν ταξιδιώτες που αναζητούν οικονομικές επιλογές αντί για παραδοσιακούς εμπόρους αυτοκινήτων.
Η εμπειρία των πελατών βελτιώθηκε σημαντικά, με το παγκόσμιο Net Promoter Score να αυξάνεται κατά 11 μονάδες σε σχέση με πέρυσι. Ο CEO της εταιρείας, Gil West, απέδωσε τα αποτελέσματα στη βελτιωμένη λειτουργία και στη συγκρατημένη διαχείριση κόστους, που μείωσε τα άμεσα λειτουργικά έξοδα κατά 3%. Η ευελιξία στις λειτουργίες μείωσε το κόστος ανά ημέρα ενοικίασης, επιτρέποντας πιθανώς πιο ανταγωνιστικές τιμές για τους ταξιδιώτες στις περιόδους υψηλής ζήτησης.
Για τους ταξιδιώτες, η ανάκαμψη της Hertz σημαίνει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα οχημάτων, νεότερους στόλους και πιθανώς χαμηλότερες τιμές σε ανταγωνιστικές αγορές. Η εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει όλο τον στόλο του 2025 με τιμές προ-δασμών, προστατεύοντας τους πελάτες από ξαφνικές αυξήσεις κόστους. Με 1,45 δισεκατομμύρια δολάρια ρευστότητας, η Hertz είναι έτοιμη να επενδύσει περαιτέρω σε ψηφιακές καινοτομίες, προγράμματα πιστότητας και premium οχήματα, προσαρμοσμένα στις αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών.
Καθώς η παγκόσμια ταξιδιωτική κίνηση ανακάμπτει, η αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων παραμένει κρίσιμη για τη σύνδεση αεροδρομίων, πόλεων και απομακρυσμένων προορισμών. Η δυναμική επιστροφή της Hertz υποδηλώνει ότι οι ταξιδιώτες το 2025 θα μπορούν πιο εύκολα να βρουν το κατάλληλο όχημα στην καλύτερη τιμή, όπου κι αν βρίσκονται.